کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۲۳۲۵
تاریخ خبر:

فروش رب گوجه فرنگی درب کارخانه + چند کیلو گوجه یک کیلو رب میدهد؟

‎صادرات گوجه فرنگی به کدام کشور ها آزاد است؟بیشترین صادر کننده گوجه فرنگی را می توان اروپا به حساب آورد اما بعد از اروپا صادرات گوجه فرنگی مختص به آمریکای شمالی می باشد و بعد از آمریکای شمالی بیشترین صادر کننده گوجه فرنگی آسیا بوده اما اگر بخواهیم نام کشور هایی را که گوجه فرنگی صادر می کنند را ذکر کنیم باید به کشورهایی از جمله کشور های زیر اشاره کنیم:‎

مکزیک، هلند، اسپانیا، مراکش، کانادا، فرانسه، ایالات متحده آمریکا آذربایجان، چین، ایتالیا،لهستان، پرتغال.
‎صادرات میوه از ایران از جمله صادرات گوجه فرنگی که صادرات غیرنفتی به شمار می آید در چند سال قبل از پر سود ترین اقلام صادر شده می باشد اما در سال هی اخیر به دلیل وجود خشکسالی این صادرات کمرنگ تر شده است از آداب صادرات گذاشتن میوه ها در سبد های پلاستیکی می باشد که باید میوه های مرغوب را به شکلی مرتب درون سبد ها گذاشته باید گفته شود که مقدار زیادی از این سبد ها در حال صادر شدن به کشور های اطراف هستند.

۰۰۸۰۴۷c8 372c 4c0f A0c9 848fb0c41555 آیا شما به دنبا راه اندازی کاری با سود خوبی هستید؟

‎باید گفته شود که این شغل نه تنها دارای سود قابل توجهی می باشد بلکه از تنوع بالایی نیز برخوردار بوده و شما از کار خود خسته نخواهید شد.

‎برای اینکه بتوانید یک صادر کنند موفق باشید باید ریسک پذیری بالایی داشته باشید همچنین زمان را به خوبی مدیریت کنید .
‎باید خاطر نشان کرد که گوجه فرنگی از سبزیجاتی است که باید در صادرات این محصول نهایت دقت را به عمل آورد زیرا ممکن است در عین بی دقتی تمام محصول خود را به دلیل خراب شدن از دست بدهید.
‎برای اینکه بتوانید در صادرات این محصول موفق باشید گوجه فرنگی هایی را انتخاب کنید که در عین زیبایی شکل خود دارای بوی بی نظیری نیز باشند.
‎باید بگوییم که طعم گوجه فرنگی که تازه باشد با گوجه فرنگی گلخانه متفاوت است و مهندسان کشاورزی به خوبی می توانند تشخیص بدهند و همچنین باید گفته شود که قیمت این دو محصول نیز باهم تفاوت هایی دارند اما با همه ی این موارد باز هم گوجه فرنگی گلخانه ای نیز صادر می شود.
‎اما اخیرا علاوه بر رب گوجه فرنگی محصولات دیگری نیز داشته مانند برگه گوجه فرنگی که جدیدا از استقبال بالایی برخوردار است.

‎توزیع مستقیم رب گوجه فرنگی ارگانیک

گوجه فرنگی تازه ای که به عنوان ماده اصلی تشکیل دهنده رب گوجه فرنگی کوشین استفاده میشود، به دلیل داشتن یک نوع آنتی‌اکسیدان به نام لیکوپن با رادیکال‌های که در بدن باعث ایجاد سرطان، پیری زودرس و بیماری‌های قلبی می‌شود مبارزه می‌کند.
‎رب گوجه فرنگی کوشین تولید شده از بهترین گوجه فرنگی های موجوددر بین کشاورزان کل کشور، توسط دستگاه های مدرن و روز دنیا دارای بریکس ۲۰-۲۲ و همچنین عدم استفاده از مواد نگهدارنده و در عین حال با درب آسان باز شو و ساده دارای درپوش پلاستیکی جهت خرید شما مشتریان عزیز در سراسر فروشگاهای معتبر کشور برای دسترسی آسان شما مشتریان عزیز موجود است.

‎فروش رب گوجه فرنگی درب کارخانه ، برای همه ی شهرها امکان پذیر می باشد، هم چنین خرید مستقیم امروزه بسیار افزایش پیدا کرده است، زیرا همه ی افراد می‌دانند که در خرید مستقیم بسیاری از واسطه ها حذف می شوند، بنابراین نیازی به پرداخت هزینه ی اضافی خواهند داشت، شما خریداران عزیز می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین خرید خود را ثبت کنید و آن ها را دریافت نمایید بدون آن که نگران تقلبی بودن محصول و یا گران‌ قیمت بودن آن ها باشید.
‎رب گوجه یک کیلویی
‎در اکثر رستوران ها و اکثر فست فودی ها از رب گوجه یک کیلویی استفاده می شود، زیرا در این مکان ها روزانه حجم زیادی از این خوراکی مصرف می شود و به صرفه تر است که از مدل های یک کیلیویی آن خریداری شود.
‎همچنین این رب گوجه طعم بسیار ترش مانند و خوشمزه ای به غذا ها می دهد و کسانی که از آن استفاده می کنند بر این باور هستند که این رب گوجه از نظر کیفیت می تواند با رب گوجه طبی رقابت کند.

‎اکثر غذا های ایرانی با رب گوجه فرنگی درست و تهیه می شوند و کیفیت آن رب، کیفیت آن غذا را تضمین می کند، یعنی اگر کیفیت رب مصرفی که در زمان تهیه غذا مصرف می شود بالا باشد باعث می شود کیفیت آن غذا هم خوب شود و غذا طعم لذیذی بگیرد.
‎برای دانستن اینکه چند کیلو گوجه یک کیلو رب میدهد ابتدا باید انواع آن را بشناسیم. رب گوجه فرنگی ۵کیلویی انواع خاصی دارد، که بعضی از آن ها ترش بوده و بعضی طعم شوری می دهند. باید توجه داشت که آن رب هایی که طعم شور دارند را نباید در غذای افرادی که دارای فشار خون هستند استفاده کرد زیرا باعث افزایش فشار خون افراد می شود.
‎همچنین رب هایی که طعم ترشی دارند برای رقیق کردن خون بسیار مناسب هستند و برای افرادی که خون غلیظ دارند مصرف آن ها توصیه می شود.

کدخبر: ۴۶۲۳۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر