کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۶۵۰۵
تاریخ خبر:

فرمانده ناجا:جریمه و توقیف یک ماهه خودروهای متخلف

فرمانده نیروی انتظامی گفت: اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا که مطالبه عمومی است مستلزم مشارکت و همکاری هموطنان عزیز است، البته نیروی انتظامی با قاطعیت کامل این طرح را اجرا می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس - سردار حسین اشتری با اشاره به اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا با اعلام تشدید محدودیت های تردد از شهروندانی که برای سفر برنامه ریزی کرده اند، خواست سفر خود را لغو کنند.

وی با بیان اینکه در این طرح فقط ساکنان شهرها اجازه ورود را خواهند داشت، گفت: مسافران و افراد غیربومی، اجازه عبور از کنار گذر شهرها را دارند.

اشتری بر مدیریت سفر از سوی مسافران و بازگشت هر چه سریع تر آنها به شهرهای‌شان تاکید کرد و گفت: از این عزیزان می‌خواهیم در اولین فرصت به محل سکونت خود بازگردند .

فرمانده ناجا با اشاره به محدودیت سفرهای برون شهر اظهار کرد: کلیه سفرهای برون شهری قطع می شود البته خودروهای نقلیه باری حامل موادغذایی و سوختی، امدادی، انتظامی، درمانی، اورژانس و آتش نشانی از این موضوع مستثنی خواهند بود.

وی تاکید کرد: بر فعالیت واحدهای صنفی نظیر نانوایی های، سوپر مارکت ها، فروشگاه های مواد غذایی و خوراکی و غیره که مایحتاج ضروری و نیاز اولیه مردم را عرضه می کنند هرگز تعطیل نمی شوند و به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

اشتری با بیان اینکه لیست صنوفی که باید حتماً تعطیل شود تهیه شده و تا پایان طرح اجازه فعالیت ندارد، خاطرنشان کرد: فعالیت صنوفی که خدمت رسانی آنها به مردم در حد ضرورت است بر عهده استانداری‌ها گذاشته شده است.

فرمانده نیروی انتظامی از توقیف خودرو، جریمه راننده و پلمب واحدهای صنفی در صورت تخلف از قوانین خبرداد و گفت: در صورتی که رانندگان خودروها که ورود آنها به شهرهای غیر محل سکونت ممنوع شده‌ است، به این شهرها وارد شوند، مرتکب تخلف شده و تا یک ماه خودروهای آنها توقیف و ۵۰۰ هزار تومان نیز جریمه خواهند شد.

وی ادامه داد: رانندگان خودروهای متخلف پس از ثبت تخلف به شهر محل سکونت خود بازگردانده می شوند و مراحل بعدی جریمه و توقیف در شهر محل سکونت انجام خواهد شد.

فرمانده ناجا همچنین بیان کرد: اصنافی که از این مقررات تخلف کنند برابر قانون محل کسب آنها پلمب خواهد شد.

اشتری در پایان گفت: اجرای این طرح که مطالبه عمومی است مستلزم مشارکت و همکاری هموطنان عزیز است البته نیروی انتظامی با قاطعیت کامل این طرح را اجرا می کند.

همچنین امروز (۷ فروردین ماه) سردار اشتری در ارتباط ویدئو کنفرانسی با کلیه فرماندهان مرزبانی کشور در خصوص اقدامات لازم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مرزها و ارائه خدمات به مرزنشینان، دستورات لازم را صادر کرد.

کدخبر: ۳۱۶۵۰۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • arsha1360

    موقعی که داشتن میرفتن یادتون نبود الان ی ادتون اومد؟یا بیشتر فکر جریمه و درآمدین

  • safa345

    بد نمیشه برا راهنمایی رانندگی درامد زایی خوبیه

  • rpourvatandoust

    نوش داروی، پس از مرگ سهراب حالا که یا من تقل شده یا منتقل کردند،تشریف ببرند شهر خ ودشون،تا چرخه بیشتر و طولانی تر بشه خب م وقع خروج تست سلامتی گرفته بشه تا مشکوک ه ا بستری شوند و همچنین تمام افراد درحال ا رتباط با مشکوک های خروج تست گرفته شود ال بته اگر خواهان پایان این چالش باشید!!!!