کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۰۲۹۳
تاریخ خبر:

فرصت تاریخی وزنه‌بردار زن ایرانی در المپیک از دست رفت!

فرصت تاریخی که برای حضور پریسا جهانفکریان وزنه‌بردار ایرانی در المپیک به وجود آمده بود، به‌شکل تراژیک از دست رفت.

صبح امروز اعلام شد پس از انصراف ورزشکار ساموآ پریسا جهانفکریان در دسته فوق سنگین، سهمیه المپیک توکیو را گرفت تا نخستین بانوی المپیکی تاریخ وزنه‌برداری ایران لقب بگیرد. خوشحالی این خبر برای وزنه‌برداری ایران و خود پریسا جهانفکریان کوتاه بود چون اعلام شد جهانفکریان طی هفته های گذشته به دلیل کم‌توجهی فدراسیون در بحث سیستم گزینشی المپیک به شدت از عملکرد رییس و نایب رییس بانوان فدراسیون انتقاد کرده بود، پس از دعوت به کمیته انضباطی محروم شده است.

ورزشکار ایرانی هم پس از این اتفاق ترجیح داده برای رفع مشکل دستش، آن را به تیغ جراجی بسپارد! یعنی امروز با دست بانداژ شده از خواب بیدار شده و فهمیده سهمیه المپیک گرفته اما قادر نیست با دست عملکرده و تمرین نکرده روانه مسابقات شود! تراژدی بزرگتر از این؟

خبرآنلاین نوشته: جهانفکریان که اتفاقا در شرایط بدنی خوبی قرار داشت می‌توانست دست خود را بعد از المپیک عمل کند اما پس از حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون و اینکه گفتند او را محروم می‌کنند، دستش را جراحی کرد. خبر تاسف بار این است که در فدراسیون حتی حاضر نشده هزینه درمان این ملی پوش را بپردازد و او بعد از سالها حضور در اردوی تیم ملی با هزینه شخصی دستش را عمل کرد.

کدخبر: ۴۰۰۲۹۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560782871

    فدراسیون گل و بلبل یعنی همین…. واقعا شا هکاره!! ازوضعیت جسمانی ورزشکار ملی پوش خ ودشون بی اطلاعن اونوقت تیغ انتقام شخصی و تسویه حساب میکشن و بنام کمیته انضباطی سر ورزشکارارو می برن

  • _user_1578431884

    لعنت به آدم های بخیل که زحمت چندین ساله این خانم ورزشکار به هدر دادن ننگشان باد