کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۵۴۹۴
تاریخ خبر:

فرار دختر جوان از اقدام شوم راننده مسافرکش‌نما

روزنامه هفت صبح | در روزهایی که خبر راننده مخوف پراید شیشه دودی مشهد منتشر شده و فردی که اقدام به ربودن زنان و تعرض به آنها در اطراف مشهد کرده و حالا دستگیر شده است به جرم خود اعتراف کرده؛ یک راننده پراید در تهران نیز در شرق تهران به خود اجازه داد تا دختر جوانی را برباید و بخواهد که اقدام به تعرض کند اما با تیزهوشی دختر جوان این اقدام او عملی نشد.

*** ماجرای ربودن دختر جوان
سه‌شنبه ۳۱ فروردین ماه، دختری ۲۲‌ساله خودش را به کلانتری‌۱۴۴ جوادیه تهرانپارس رساند و علیه یک مرد اعلام شکایت کرد. او علت شکایتش را اقدام به تعرض و ربودن خود توسط یک مسافرکش نما عنوان کرد. اما ماجرا چه بود؟ این دختر جوان درباره ماجرای رخ داده گفت:«ساعتی قبل از حادثه(صبح) در خیابان تهران‌نو در شرق تهران منتظر تاکسی بودم تا به محل کارم در خیابان اتحاد بروم، اما وقتی تاکسی پیدا نکردم و ساعت کارم هم دیر می‌شد به ناچار سوار بر یک خودروی پراید۱۱۱ شخصی به ظاهر مسافرکش شدم.

راننده در حال حرکت به سمت مقصدم بود و چون مسیر هرروزه‌ام است و به خوبی آنجا را می‌شناسم متوجه شدم به یک‌باره بعد از گذشت چند دقیقه، ناگهان راننده در میانه راه به سمت جاده تلو تغییر مسیر داد. پس‌ از مطلع شدن از قصد و نیت شوم راننده ابتدا با او طرح دوستی ریختم اما در همان حین به سرعت در پیامکی مدیر شرکت خود را از موضوع پیش آمده باخبر کرده و موقعیت مکانی خود را از طریق گوشی تلفن همراهم برای او ارسال کردم.»

وقتی متوجه شدم مدیرم از ماجرا باخبر شده است در همان حین که سعی می‌کردم با حرف سر راننده را گرم کنم به یک‌باره خودم را در یک نقطه از پراید به بیرون پرتاب کردم. راننده هم در این بین بیکار نماند و دست انداخت و کیفم را گرفت با این حال خودم را از ماشین بیرون انداختم و او با سرقت کیفم فرار کرد. اما شانسی که آوردم هم‌زمان با این اتفاق مدیرم نیز از راه رسید چرا که از طریق ردیابی موقعیتم خودش را رسانده بود.»

*** شناسایی راننده قلابی
بعد از مطرح شدن شکایت تیمی از مأموران پلیس ‌آگاهی به دستور قاضی در این باره تحقیق کردند. مأموران پلیس با بررسی دوربین‌های مداربسته شماره پلاک خودروی پراید‌۱۱۱ را به دست آورده و راننده‌اش را در تهرانپارس شناسایی و بازداشت کردند. متهم ۳۷‌ساله که متأهل بود در اولین بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد.

سرهنگ‌جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: «تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهم جریان دارد.» حال مشخص نیست این اولین‌بار است که این راننده مسافرکش‌نما اقدام به چنین کاری می‌کند یا ربایش و اقدام به تعرض درباره‌اش مسبوق به سابقه بوده است.

کدخبر: ۳۸۵۴۹۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر