کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۶۱۰۹
تاریخ خبر:

فاجعه‌ در‌ رامسر‌،‌‌ قتل‌عام‌ در‌ یخچال

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو |‌ ۱۷ تیر ۱۳۵۷٫ در صفحه سوم روزنامه اطلاعات آگهی پیش فروش ویلا در شهرک خانه دریا در جاده بابلسر به محمودآباد درج شده است‌. در صفحه ۴ نوشته شده که دو هواپیمای آموزشی متعلق به کلوپ شاهنشاهی در فراز جنگل‌های سرولات در رامسر سقوط کرده‌اند و دو خلبان و دو هنرآموز خلبانی کشته شد‌ه‌اند. دو هواپیما در آسمان و هنگام نمایش برای سرنشینان نوجوانشان از ناحیه بال با هم برخورد و جفت هواپیماها آتش می‌گیرند و همه سرنشینان کشته می‌شوند.

۵نفر از هنرآموزها اهل بروجرد و یک نفر اهل دورود بوده است‌. آنها در اردوی تابستانی رامسر شرکت کرده بودند. در همین صفحه ۴ یک گزارش دردناک دیگر هم منتشر شده است‌. زن و مردی که سرایدار دبیرستان جعفری هستند گزارش دادند چهار بچه آنها که سن‌شان بین یک و نیم سال تا هفت سال بوده است به شکل مرموزی ناپدید شده‌اند. جست‌و‌جو‌ی پلیس به جایی نرسید و حتی کار تا دستگیری سرایدار قبلی این دبیرستان هم پیش رفت.

اما بعد از یک روز مادر بچه‌ها در حالی که نمی‌توانست از شدت تاثر حرف بزند پلیس را به مدرسه فراخواند. از قرار چهار کودک وارد یخچال خاموش بوفه مدرسه شده بودند. وقتی در یخچال بسته می‌شود این‌ها امکان خروج از یخچال را پیدا نمی‌کنند و بر اثر گرما و کمبود هوا خفه می‌شوند‌. فاطمه‌،‌ حسن‌، فرشته و حسین. مادر این چهار بچه بیهوش شده و پدرشان آن‌قدر سرخود را به دیوار کوبیده است که راهی بیمارستان شده است.

هفته هفتم جام تخت جمشید با انجام شش بازی پیگیر شد که شهباز در تبریز با دو گل مجد تیموری و علی حیدری در مقابل تک گل کامل انجینی بر حریف غلبه کردند و در تهران هم پرسپولیس بعد از تلف کردن چهار فرصت حتمی گل در دقیقه ۸۳ با تیزهوشی آلن ویتل از سد بانک ملی گذشته است تا مهم‌ترین تعقیب‌کننده شهباز باقی بماند. ذوب‌آهن در اصفهان مقابل رستاخیز خرمشهر شکست خورد تا از کورس قهرمانی عقب بیفتد. به بازار اجاره خانه‌ها یک سری بزنیم‌. در دروس طبقه اول یک آپارتمان دوخوابه با پارکینگ و تلفن و موکت برای یک زوج بدون بچه (!) به مبلغ ۵ هزار تومان اجاره گذاشته شده است‌. فیلم داشتن و نداشتن ساخته هاوارد هاکس امشب از شبکه دو تلویزیون پخش می‌شود.

۱۹ تیر ۱۳۵۷٫ خبر مهم صفحه اول به دام افتادن باند آدمکش‌های جاده تهران قزوین است. سه مرد به نام‌های رحیم قره ویسی‌، فرامرز مرادی و برزو مرادی که در میدان شهیاد(آزادی‌) سوار مسافرکش‌های به سمت قزوین می‌شدند و در بین راه راننده‌ها را به قتل می‌رساندند و ماشین‌شان را می‌دزدیدند. کشف سه جسد در اطراف تاکستان و قزوین دست آخر به دستگیری این سه جنایتکار مخوف منجر شد. گرمای هوا در اهواز به رکورد ۵۲ درجه رسیده است‌.

در صفحه سه نوشته شده که بعد از فوت حسین همدانیان میلیونر مشهور اصفهانی داستان همنامی او با حسین همدانیان ضرب گیر و متخصص آهنگ‌های کوچه بازاری و بابا کرم اهل تهران‌، نقل محافل شده و این که همدانیان میلیونر بارها و برای فرار از این تشابه اسمی به همدانیان ضرب گیر پیشنها‌د پول کلان برای تغییر اسم داده بود اما طرف تهرانی قبول نکرده بود‌. در دوره‌ای هم سروکار همدانیان میلیونر به محبس و عسس می‌افتد و این بار همدانیان شوخ و شنگ تهرانی به طرف پیشنهاد می‌کند که اسمش را عوض کند‌!

حسین همدانیان که ثروت‌اش از میلیارد هم فزون بود هفته قبل در لندن درگذشت. برنامه‌های جشنواره فیلم تهران که قرار است در آبان و آذر ۵۷ برگزار شود اعلام شد که مهم‌ترین بخش آن مرور آثار ورنر هرتزوگ فیلمساز آلمانی و ماساکی‌کوبایاشی سینماگر ژاپنی است‌. یک فیلم از ساموئل فولر به اسم جهنم سرخ اکران شده با بازی لی ماروین و چارلزبرانسون.

بعد از موفقیت اکران دایره مینا‌، سفرسنگ‌،‌گزارش و اسرار گنج دره جنی‌،‌ سینما مولن روژ اعلام کرده که فیلم‌های طبیعت بی‌جان از سهراب شهید ثالث و شازده احتجاب از بهمن فرمان آرا و رگبار از بهرام بیضایی را در نوبت اکران خود قرار داده است‌. سینما نیاگارا هم بعد از یک‌سال تعطیلی و تعمیرات با فیلم برفرازآسمان‌ها ساخته محمدعلی فردین افتتاح می‌شود‌. فردین گفته که با این که مثل سفرسنگ از وام هشتصد هزارتومانی وزارت فرهنگ و هنر استفاده کرده اما خرج این فیلم به سه میلیون تومان بالغ شده است.

کدخبر: ۴۶۶۱۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر