کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۸۲۴۱
تاریخ خبر:

عکس | کارلوس کی‌روش به «خانه» رسید

کارلوس کی روش سرمربی جدید تیم ملی ایران پس از سه سال بار دیگر به تهران بازگشت. برای استقبال سرمربی پرهیزکار سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، دکتر علیرضا شهاب از اعضای کادر پزشکی و حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال به فرودگاه امام رفته بودند.

کی‌روش در بدو ورود درحالی که آرین قاسمی حرف هایش را ترجمه می کرد گفت: در درجه اول تشکر می‌کنم که به خاطر من به فرودگاه آمدید. احساس می کنم به خانه برگشتم و این بهترین احساس است. امیدوارم کاری که می‌خواهیم با هم بکنیم، آرزوی ایرانیها را برآورده کند. خطاب به تمامی هواداران، فدراسیون فوتبال، هیات رئیسه و رئیس فدراسیون فقط می گویم، خیلی ممنون.

نشریه معتبر «اکیپ» فرانسه در واکنش به حضور رسمی کارلوس کی روش در تیم ملی ایران نوشت: کارلوس کی روش به صورت رسمی حضورش در ایران را تایید کرد و برای سومین بار با این تیم در رقابت های جام جهانی شرکت خواهد کرد. کی‌روش پیش از این چهار بار در جام جهانی شرکت کرده بود و با حضور در قطر رکورد حضور پنج بار در جام جهانی را به نامش ثبت می کند. کی روش روز گذشته با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی اش بازگشت به ایران را به بازگشت به آغوش خانواده بیان کرد.

تیم ملی کشورمان قرار است راهی اتریش شود تا در این کشور اروپایی دو بازی تدارکاتی انجام دهد. تیم ملی ابتدا به مصاف اروگوئه می روند و بعد از آن مقابل سنگال قرار می گیرند. تیم ملی ایران کمتر از ۷۰ روز دیگر در جام‌جهانی قطر مقابل انگلیس ولز و آمریکا بازی می‌کند.

کدخبر: ۴۷۸۲۴۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • meysam.sedighi

    آب زنید راه را….?