کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۲۱۲۳
تاریخ خبر:

عکس نوشت: کراوات کلوپ، ‌آموزش آنلاین بهنوش و...

توضیحات

صفحه اينستاگرام رسمي ‌ليورپول ديروز ويدئويي را منتشر کرده که بسيار مورد توجه قرار گرفته؛ جايي که يوگي با همان حالت هميشگي و در‌حالي‌که در مرز بين جدي و شوخي است، گره کراوات خود را مي‌بندد. اين اولين تلاش کلوپ براي بستن گره کراوات است که با موفقيت انجام شده؛ اگرچه او اين کراوات را روي يک تي‌شرت طوسي ساده بسته و بلندي آن را نيز رعايت نکرده است.

توضیحات

تقابل کادر درماني با معترضان به قرنطينه در آمريکا. عکس از رويترز.

توضیحات

عکسي بدون رعايت فاصله‌گذاري از قدم‌زدن يک زوج زير درختان سبز چهارباغ عباسي و در هواي مطبوع اين روزهاي اصفهان. کمي ‌هم کرونا را فراموش کنيم. نه؟ عکس از سامان خوش‌پيمان، ايسنا.

توضیحات

راننده‌هاي فرمول يک يا موتوجي‌پي مجبورند از طريق بازي‌هاي کامپيوتري حرفه خود را پيگيري کنند. لوييز دلتراز، راننده فرمول۲ و عضو تيم‌ هاس در فرمول يک در اتاق ويژه‌اي در خانه پدري‌اش، به رانندگي مشغول است. دنيس باليباس، عکاس رويترز اين لحظه را به ثبت رساند.

توضیحات

عکسي که مهر از رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي توسط حيوانات منتشر کرده است. ماجرا مربوط به آلمان است.

توضیحات

عکس از مريم داورنيا، عکاس مهر با عنوان دشت کلزا، نمونه‌اي از نقاشي زيباي طبيعت در خراسان شمالي(بجنورد).

توضیحات

نيروهاي کادر و داوطلب جمعيت هلال احمر مجموعه تئاتر شهر تهران را ضدعفوني کردند. آيا اين کار مقدمه بازگشايي سالن‌هاي تئاتر است؟ عکس از محمد‌حسن ظريف‌منش، تسنيم.

توضیحات

عکسي که امير حسامي‌نژاد، عکاس تسنيم از زيارت از راه دور، در قم ثبت کرده است.

توضیحات

بهنوش طباطبايي ‌آموزش آنلاين را در اين روزهاي كرونايي غنيمت دانسته و البته از مصائب و سختي ارتباط‌گرفتن با اين روش گفته. طباطبايي 39ساله است و از آمادگي جسماني خوبي هم برخوردار است. اين را ما نمي‌گوييم. اگر سري به صفحه شخصي او بزنيد، او را درحال انجام ‌ورزش‌هاي سخت هوازي و بدنسازي خواهيد ديد.

توضیحات

عکسي از نصب روشويي در خيابان‌هاي منطقه 14 توسط گروه جهادي شهيد ابراهيم‌ هادي. عکس از زهير صيدانلو، فارس.

توضیحات

قابي از مراسم تجليل از پرستاران در بيمارستان ‌هاجر، توسط ارتش. به‌نظر حضور رزم نوازان ارتش در محيط بيمارستاني کمي‌ نادرست باشد. نه؟ عکس از مجتبي عرب‌زاده، باشگاه خبرنگاران جوان.

توضیحات

هليا امامي ‌براي انجام يك كار اداري اينگونه نكات پيشگيري از ابتلا به كرونا را انجام داده. بازيگر 33ساله كه سال پيش در سريال از يادها رفته، ‌در نقش مهربانو ظاهر شده بود. او طرفدار دوآتشه بارسلونا است.

کدخبر: ۳۲۲۱۲۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر