کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۰۰۵۷
تاریخ خبر:

عکس نوشت: چالش مسعود شجاعی و سلبریتی‌ها، مرکل و...

توضیحات

بر اثر بارندگی‌ در شهرستان خواف استان خراسان رضوی، سیلاب‌های شدیدی رخ داده که خسارات جانی و مالی به‌بار آورده است. جاری شدن سیل شدید در روستای رزداب از توابع بخش سلامی سبب جان باختن مردی 31 ساله شده و طبق مشاهدات اهالی روستا نوجوانی 13 ساله هم طعمه سیلاب شده است. همچنین محور سبزوار ـ شاهرود به‌دلیل وقوع سیلاب و آبگرفتگی سطح محور در کیلومتر ۶۰ (محدوده صدخرو)، تا اطلاع بعدی مسدود شد. شهرستان خواف در جنوب شرقی خراسان رضوی قرار دارد و با افغانستان همسایه است. (عکس: ابراهیم بای/ فارس)

توضیحات

ابل ژاوير، ستاره پرتغالي و اسبق ليورپول، اعلام کرد که مسلمان شده است. او گفته: من وقتي در ترکيه بازي مي‌کردم، با اسلام آشنا شدم و فهميدم که به اين شکل آرامش پيدا مي‌کنم. به همين خاطر اسم اسلامي ‌هم انتخاب کردم که فيصل است. دين اسلام اين فرصت را به من داد تا با هرچيزي مبارزه کنم. من در ظاهر بارها خود را تغيير داده بودم اما اسلام اين فرصت را داد تا باطنم را هم تغيير بدهم.

توضیحات

بارش شدید باران‌های اخیر در برخی شهر‌های استان کرمان موجب آبگرفتگی معابر و مسدود شدن مسیر‌های عبور و مرور و تخریب برخی منازل شده است. (عکس: مهلا جنابی / باشگاه خبرنگاران جوان)

توضیحات

طوفان شدید و گردباد در بخش‌هایی از جنوب آمریکا ضمن گرفتن جان حداقل ۶ نفر، خرابی‌های گسترده ای بر جا گذاشت. (عکس: مهر)

توضیحات

با اجرایی شدن طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند از روز شنبه هفته جاری و آغاز فعالیت اصناف کم خطر در همدان، تردد شهری افزایش چشمگیری داشته است. (عکس: ایمان حامی خواه / مهر)

توضیحات

مهلت صيد ماهيان استخواني در استان گيلان که از بيستم مهرماه سال گذشته آغاز شده بود، روز يکشنبه به پايان رسيد. سه‌هزار و ۷۰۰‌صياد در ۳۰۰کيلومتر آب‌هاي ساحلي خزر در محدوده گيلان از آستارا تا چابکسر در فصل صيد به اين حرفه اشتغال دارند.

توضیحات

عليرضا صلواتي در توئيتر نوشت: مي‌توان گفت که به‌جز کره جنوبي رهبر تمام شش‌کشور موفق در کنترل بحران کرونا زنان هستند!

توضیحات

«استانلي چرا»، غول املاک نيويورک و دوست ترامپ، به‌علت بيماري کرونا درگذشت. خانواده چرا از يهوديان مهاجر از سوريه به آمريکا بودند که در بروکلين نيويورک ساکن شدند. استانلي چرا، شريک چارلز کوشنر، پدر جرد کوشنر داماد ترامپ بود.

توضیحات

تصوير مسعود شجاعي در ويدئوي وايرال‌شده چالش در خانه بمانيم و دست‌هاي‌تان را بشوييد كه در آن مايع ضدعفوني‌كننده را به‌دست يكديگر مي‌دهند. با حضور سام اصغري، عليرضا جهانبخش، آرش لباف، حامد حدادي، مهناز افشار، كريم انصاري‌فرد و همسرش و...

توضیحات

عكسي از هدی زین‌‌العابدین 31 ساله كه اين روزها سريال كرگدن را در شبكه نمايش خانگي دارد. او از چهره‌های تبلیغاتی برندهای معتبر لباس و لوازم آرایشی است.‌ زین‌‌العابدین با بازی در سریال سقوط یک فرشته در نقش فاطمه به شهرت رسيد. این شهرت با فیلم عرق سرد تثبیت شد.

کدخبر: ۳۲۰۰۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر