کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۲۶۴۵
تاریخ خبر:

کوهنوردی در آشپزخانه و پوشش عجیب کانادا

توضیحات

بازگشت فصل بهار در نیم کره شمالی نوید روز‌های گرمتر و بازشدن گل‌های زیباست. با این حال بسیاری از مردم در سرتاسر جهان درگیر ویروس کرونا هستند و از رفتن به طبیعت و تماشای زیبایی‌های فصل بهار امتناع می‌کنند.تصویر مربوط به کالیفرنیاست.

توضیحات

رصد هلال ماه مبارک رمضان عصر پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ توسط کارشناسان ستاد استهلال در قم برگزار شد. در این رصد هلال آغاز ماه مبارک رمضان دیده نشد، از این رو قطعاً شنبه ۶ اردیبهشت اول ماه مبارک رمضان خواهد بود.(ایرنا)

توضیحات

مریوان - مرز باشماق یکی از پایانه‌های مرزی رسمی ایران با کشور عراق است که سالانه بخش زیادی از صادرات و واردات کشور از این مرز انجام می‌شود.این روزها با شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرزها ماشین‌های سنگین درگیر ترافیک حدود ۱۵کیلومتری در این جاده شده‌اند.

توضیحات

مراسم گرامیداشت یکصد و پنجمین سالگرد کشتار ارامنه روز جمعه با حضور اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان در کلیسای سرکیس مقدس برگزار شد. (ایرنا)

توضیحات

تلفات در کانادا هنوز خیلی بالا نرفته اما عدد قابل توجهی شده است. به هرحال این شمایل را می‌توانید در فروشگاه‌های والمارت تورنتو ببینید.

توضیحات

سلفي پاشا جمالي بازيگر نقش مهيار در سريال «نون .خ» با سعيد آقاخاني اسلحه به دست در پشت صحنه اين سريال

توضیحات

اورژانس بیمارستان میلاد لاهیجان آنجا که نرجس خانعلی‌زاده پرستار جوان گیلانی جانش را فدای انجام وظیفه کرد،در گرامیداشت یاد و خاطره او نرجس نامگذاری شد. نرجس خانعلی‌زاده نخستین قربانی ثبت شده همه‌گیری کروناویروس در ایران، از میان کادر پزشکی بود. این پرستار جوان ۴ اسفند ۱۳۹۸ در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران، با عوارض مشابه ابتلا به ویروس کرونا، حین رسیدگی به بیماران در محل کار خود از حال رفت و به زمین افتاد. وی به دلیل عوارض ریوی و تنگی نفس در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد. نرجس خانعلی‌زاده بعدازظهر روز ۶ اسفند ۱۳۹۸ در بیمارستان میلاد لاهیجان درگذشت.

توضیحات

اکثر کوهنوردان فعالیت‌های خود را رها نکرده‌اند. آنها معتقدند که اگر ذهن خود را آماده کنند می‌توانند از هر چیزی صعود کنند. این صعود و تمرین موجب خواهد شد که قوت انگشتانشان تضعیف نشود. شخصی که در عکس مشاهده می‌کنید فعالیت‌های ورزشی خود را در خانه پیگیری می‌کند. او می‌گوید که برای حفظ روحیه خود تصمیم گرفته که صعود را از آشپزخانه آغاز کند! او اظهار می‌کند که مسیر صعود بسیار پیچیده است. همچنین چالشی در فضای مجازی برای کوهنوردان راه افتاده که از آنها خواسته شده از کابینت، مبلمان یا سایر وسایل خانگی خود صعود کرده و در فضای مجازی منتشر کنند. حتی بسیاری برای عکس منتخب جایزه در نظر گرفته‌اند.

توضیحات

هنگامه حميدزاده بازيگر 32ساله سينما ‌ اين عكس ‌از خود را با شيلد محافظتي از كرونا به اشتراك گذاشته

کدخبر: ۳۲۲۶۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر