کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۱۷۸۵
تاریخ خبر:

عکس نوشت: ماسک گلاره عباسی و ترامپ عصبانی

توضیحات

پیانیچ یکی از چند ستاره یوونتوس مانند کریستیانو رونالدو، داگلاس کاستا، الکس ساندرو و دانیلو بود که در ابتدای شیوع کرونا در ایتالیا به کشورهای‌شان برگشتند. او در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام با گذاشتن یک عکس از خود در کنار یک هواپیمای شخصی، نوشته است: «سر کار برمی‌گردیم»

توضیحات

بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در کشور، این طرح در فرودگاه مهرآباد نیز آغاز شده و سالن‌های ترمینال مسافری برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی علامت‌گذاری شدند. همچنین صبح یکشنبه ۳۱ فروردین سال ۱۳۹۹ ضدعفونی سالن‌های فرودگاه انجام شد. (باشگاه خبرنگاران)

توضیحات

جانلوئیجی بوفون دروازه‌بان کهنه کار یوونتوس با انتشار عکسی از خودش در اینستاگرام، مشغول بازی کامپیوتری است و دوران قرنطینه خود را اینگونه سپری می‌کند. به نظر می‌رسد وسایل بازی فرزندان جیجی بوفون این روزها بیشتر به کار او می‌آید!

توضیحات

در یکی از ایالت‌های شرقی کانادا به نام «نوا اسکوشیا»، دست کم ۱۶ تن در یک تیراندازی مرگبار کشته شدند. یک مأمور پلیس زن هم در میان قربانیان دیده می‌شود. مقامات پلیس می‌گویند، قربانیان نه در یک جا که در چندین نقطه از استان پیدا شده‌اند. محققان پرونده از کشف چندین جسد در یک خانه مسکونی و در نزدیکی آن در منطقه‌ای به نام پورتاپیک در شب یکشنبه سخن می‌گویند. کمیسر کریس لیثر از تیم تحقیق، با تأکید بر این مسئله که تحقیقات در مورد این تیراندازی مرگبار هنوز در مراحل اولیه است، در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: «بر این باوریم که تنها یک نفر مسئول تمامی این کشتارهاست.» به گفته تیم تحقیق حاضر در کنفرانس مطبوعاتی، فرد مظنون که مردی ۵۱ ساله به نام گابریل ورتمن است، یکشنبه شب‌ در جریان تعقیب و گریز در نزدیکی هلیفکس (مرکز نوا اسکوشیا) توسط پلیس کشته شده است. پیشتر خبر دستگیری ضارب در یک ایستگاه سوخت در نزدیکی هلیفکس منتشر شده بود. گزارش‌ها حاکی از آن است که ضارب لباس فرم پلیس به تن داشته و در خودرویی شبیه خودروی پلیس سوار بوده است.

توضیحات

عكسي از بهاره كيان‌افشار در سفر به قشم البته در سال 97. او در شرح اين عكس شعري از فريدون مشيري ‌ نوشته. كيان‌افشار 37 ساله است و لیسانس مهندسی نرم‌افزار كامپيوتر دارد.

توضیحات

برنامه‌ای با عنوان «یک جهان، با هم در خانه» به صورت زنده در شبکه‌های تلویزیونی و پلتفرم‌هایی مانند توئیتر، ‌ فیسبوک، یوتیوب و آمازون پخش شد. مبتکر این برنامه کریس مارتین، خواننده و گیتاریست گروه بریتانیایی «کلد پلی» است که پیش‌تر در اینستاگرام یک کنسرت ارائه کرده بود. در این برنامه به جای زرق و برق‌های همیشگی سالن‌های کنسرت، اتاق نشیمن، بالکن یا باغچه‌های ستاره‌های دنیای موسیقی مانند آندرا دی، بیلی آیلیش، بیانسه نولز، تیلور سویفت، رالینگ استون یا لیدی گاگا قابل رویت بود. ‌ جیمی فالون، استفان کولبرت و جیمی کیمل، کمدین‌ و مجریان برجسته تلویزیونی آمریکا نیز از گردانندگان اصلی برنامه بودند‌.

توضیحات

این خانم ویجیا جیانگ خبرنگار چینی‌الاصل سی‌بی‌اس نیوز است که با سماجت خود در پرسش از ترامپ درباره اهمالش در جدی نگرفتن کرونا در ماه فوریه، داد ترامپ را درآورد. این اتفاق دیروز در کنفرانس مطبوعاتی رخ داد.

توضیحات

فرشته قاضی از آمریکا نوشته در شهر ما از این ایستگاه‌ها گذاشته‌اند برای تست کرونا و از کسانی تست گرفته می‌شود که علائم کرونا داشته باشند‌ اما درحالی‌که تست کرونا رایگان اعلام شده، از کسانی که بیمه ندارند ۱۷۵ دلار به‌عنوان پول ویزیت دکتر می‌گیرند!

توضیحات

*

توضیحات

نیویورکی‌ها با ماسک و بدون ماسک به پارک مرکزی ریختند تا از هوای آفتابی بهاری لذت ببرند. ‌ از 764265 کرونایی ثبت شده در آمریکا بیش از 247069 تن متعلق به نیویورک بوده و از 40565 فوتی در آمریکا نیز 18298 تن مربوط به نیویورک بوده است که بالاترین رقم ابتلا و قربانیان ایالتی را به خود اختصاص داده ‌.

توضیحات

ديدار به وقت كرونا؛ گلاره عباسي با ماسك برعكس زده به ديدن دوستش رفته‌‌.

کدخبر: ۳۲۱۷۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر