کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۳۰۵۳۱
تاریخ خبر:

عکس | مجری سرشناس تلویزیون زیر تیغ جراحی رفت

پوریا تابان مجری معروف تلویزیون با انتشار تصویری از خود در بیمارستان، از جراحی شدنش خبر داد و تاکید کرد که عمل بسیار سخت و دردآوری را تجربه کرده است.
به گزارش خبرآنلاین، پوریا تابان مجری نام آشنای تلویزیون تصویری از خود روی تخت بیمارستان، در کنار احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک و حسین توکلی وزنه بردار پیشکسوت ایران، در اینستاگرام نوشت: «عمل جراحى مرا نشکست، اما قطعا احسان حدادى گردن من را راحت خواهد شکست. عمل بسیار سختى بود، دردآور و تحمل طاق کن، چه بعدش و چه قبلش.
سپاسگزارم از همه کسانى که به بیمارستان آمدند از دکتر مهران شاهین طبع، حسین توکلى، احسان حدادى، قادر میزبانى، حسن رحیمى، اصغر شریف کاظمى و امیر مصدق.
از میلاد طیبى، پسر عمویم پژمان، على بابایى و سجاد سهیلى که مثل پروانه از اول تا آخر به دورم گشتند تا در بیمارستان بسترى شوم، بروم اتاق عمل، جراحى کنم و بازگردم.
از جان جانان عمو پرویز پرستویى که خودشان دلیلش را مى دانند، از خاتونها مژده لواسانى، سپیده گلچین، مژگان خدادادى، روناک دوستى، زهره خالقى، زیبا دل افروز و بهنوش بختیارى.
از عزیزان محمد کسایى پور، هادى طباطبایى، علیرام نورایى و از همه شماهایى که نگران شدید و برایم به هر طریقى عشق فرستادید و دعایم کردید، به ویژه شما نفسهاى مهربان انسانیت. ظهر دوشنبه بر مى گردم منزل، من عادت دارم تحمل دردم بالا باشد، شنبه گذشته به همت فوق العاده و دلسوزانه متخصص داخلى جناب آقاى دکتر على هادى با کلى مسکن براى شما ورزش از نگاه دو را با افتخار و بى منت اجرا کردم، بى معرفتى ست از تمام پرسنل بیمارستان دولتى مدرس تهران هم تشکر و قدردانى نکنم.
و از این به بعد براى نفس کشیدنم بى دغدغه یا با دغدغه بازهم به خدا توکل دارم، یعنى اینکه: تا یار چه را خواهد و میلش به چه باشد.»

کدخبر: ۲۳۰۵۳۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • elyas

    چرا اینقد پیاز داغشو زیاد میکنید اخبارها تونو ?