کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۳۵۳۹
تاریخ خبر:

علت تیراندازی ماموران پلیس در حوالی میدان آزادی تهران

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب جزئیات تیراندازی پلیس در حوالی میدان آزادی را تشریح کرد.

سرهنگ مهدی کیاشمشکی رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب ضمن تشریح جزئیات تیراندازی پلیس در محدوده میدان آزادی و دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر به خبرگزاری فارس می‌گوید: با رصد پلیس و تحقیقات انجام شده در خصوص فعالیت یک توزیع کننده مواد مخدر در محدوده پایانه غرب، پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته مشخص شد سوداگر مرگ با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری و پرسه زنی در اطراف میدان آزادی، به توزیع مواد مخدر می‌پردازد.

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب ادامه داد: با افزایش گشت زنی های هدفمند ، عصر روز گذشته خودروی متهم در حوالی میدان آزادی مشاهده و ماموران گشت کلانتری دستور توقف خودرو را اعلام کردند.

وی به فرار متهم از صحنه دستگیری اشاره کرد و گفت: متهم با حرکات مخاطره آمیز و بر هم زدن نظم عمومی محور ها قصد متواری شدن از محل را داشت که با شلیک چند تیر هوایی پلیس، خودرو متوقف و ماموران کلانتری پایانه غرب موفق به دستگیری متهم شدند.

وی با بیان اینکه متهم با برخورد به خودروهای عبوری سعی در توقف عملیات تعقیب و گریز را داشت، تصریح کرد: در این رابطه به دو خودروی عبوری خسارت وارده شد.

سرهنگ کیاشمشکی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی متهم ۱۰ گرم شیشه، یک قبضه سلاح سرد و یک عدد گاز اشک آور کشف و متهم پس از انتقال به کلانتری به بزه انتسابی معترف شد.

وی گفت: با تکمیل پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد

کدخبر: ۴۰۳۵۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560792541

    سلطان شیشه دستگیر شد.