کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۹۰۹۶
تاریخ خبر:

عذرخواهی بابت حذف پرچم آمریکا و اسرائیل از کف خیابان!

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت طی بیانیه ای از مردم بابت حذف نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی از کف خیابان طلب حلالیت کرد، در بخشی از این پیام آمده است: فرزندان شما در فرمانداری شهرستان همانند دیگر نهادهای انقلابی کمال نفرت و انزجار خود را از آمریکای جهانخوار و مستکبرین عالم اعلام می دارند و اگر این فرزند معذور موجب تکدر خاطر خانواده معزز شهدا شده است می خواهم که فرزند خود را حلال کنند.

پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط تعدادی از افراد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقابل فرمانداری پاکدشت طراحی شده بود، که توسط مردم لگدمال شود و به دستور فرماندار این شهرستان حذف شد.

منبع: برترین ها

کدخبر: ۲۴۹۰۹۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • masina

    پرچم ها متعلق به ملت ها ست. با لگد کردن پرچم یک کشور، به ملت اون کشور اهانت میشه .

  • mbagheriyan1397

    اگر با کشوری مشکل داریم باید عامل و شخصی تی که عامل اختلاف هست باید عکس طرف را آت ش زد نه پرچمی که مورد احترام مردم آن کشو ر است پرچم اسرائیل جای خود دارد.

  • Mehdi_Rmn

    پرچم متعلق به ملت نيست ؛ واسه همينه كه م ثلا تو آمريكا ميبينيد اعتراضى ميشه پرچم آتش ميزنن و يا نظام سياسى كه تغيير ميكنه پرچم عوض ميشه مثل ايران خودمون ؛ حالا ا نه موافق نظام سياسي حاكم باشه كسى پرچم ر و متعلق به خودش ميدونه كه واسه همه مردم يه كشور صدق نميكنه