کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۶۷۱۳
تاریخ خبر:

عادل، انتخاب اول مخاطبان برای جام‌جهانی

روزنامه هفت صبح| به‌تازگی ‏نتیجه نظرسنجی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات درباره محبوبیت گزارشگران مسابقات فوتبال منتشر شده. در این نظرسنجی از پاسخگویان درباره گزارشگر مورد علاقه‌شان سوال شده است و از آن‌ها خواسته شده بگویند دوست دارند مسابقات جام‌جهانی قطر را با صدای کدام گزارشگر داخلی بشنوند.

براساس نتایج و به ترتیب درصد فراوانی، عادل فردوسی‌پور با ۶۵٫۶ درصد در رتبه اول قرار دارد. این نتیجه قابل پیش‌بینی بود اما قرار گرفتن جواد خیابانی با ۲۱٫۹ در رتبه بعد غافلگیرکننده است. در سال‌های اخیر معمولا نام محمدرضا احمدی بعد از فردوسی‌پور قرار می‌گرفت که این بار با درصد نه چندان چشمگیر یعنی ۴٫۷ در رتبه سوم قرار گرفته.

آیا موضع‌گیری‌های او در مقام مجری فوتبال برتر روی محبوبیت گزارشگری‌اش تاثیر منفی داشته؟پیمان یوسفی با ۳ درصد دیگر گزارشگر مورد علاقه مردم برای گزارش بازی‌های تیم ملی در جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر است. خبری از دیگر گزارشگران هم نیست و البته همان‌طور که ملاحظه کردید فاصله فردوسی‌پور به عنوان نفر اول با دیگران بسیار است.

کامنت‌ها
وحید سعیدی: یکی از پلتفرم‌ها در تلاش است تا مجوز عادل فردوسی‌پور را برای گزارش بازی‌های جام‌جهانی بگیرد. باید دید تا زمان برگزاری جام‌جهانی این مجوز صادر می‌شود. در هرحال تماشای بازی‌های مهمی چون جام‌جهانی با گزارش عادل فردوسی‌پور لذت دیگری دارد.

‌احمد رنجبر: گزارشگران فعلی تلاش زیادی برای ایجاد تنوع و جذابیت در کار خود می‌کنند اما «آن»ی که در گزارش فردوسی‌پور است را ندارند. او برای هر مسابقه ایده‌ای نو داشت و در لحظه می‌دانست چه کند که مخاطب شگفت‌زده شود. حتما صدای فردوسی‌پور در جام‌جهانی جذابیتی مضاعف به همراه دارد که خب بعید است این خواسته مخاطبان رنگ واقعیت ببیند.

‌محمد صابری: باید پذیرفت نظرات درباره عادل فردوسی‌پور دیگر چندان ارتباطی به فوتبال ندارد. «عادل» حالا تبدیل به یک نماد شده است برای موافقت یا مخالفت با یک رویکرد در اداره تلویزیون. رویکردی که تأکیدش بر «مدار» است و ترجیح می‌دهد هر‌ آن کس که در مدار نیست، خارج از قاب بماند. گزارش جام‌جهانی که جای خود دارد، احتمالا برای داوری عادل فردوسی‌پور در جشنواره فیلم فجر نظرسنجی مشابهی برگزار شود، نتیجه آن چندان متفاوت از این نخواهد شد؛ این صدای یک مخالفت است!

کدخبر: ۴۷۶۷۱۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560694797

    فقط عادل

  • 09191004969

    فقط عادل دلایل اونم بر همگان روشن هستش و نیاز به تکرار نیست

  • peyman0917

    زنده باد عادل فردوسی پور

  • peyman0917

    مرده باد مغزهای زنگ زده

  • Mansourov

    این جوونا که اومدن خیلی خوبن