کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۱۱۰۵
تاریخ خبر:

طارمی و آزمون در جنگ با نوستالژی

روزنامه هفت صبح | یک: پرکاری یک وزیر و یک مسئول باید یک صفت عادی و لازم برای وزارت و مسئولیت محسوب شود. حتی در کشورهای غیر انقلابی و غیر مسلمان حتی در رژیم گذشته هم وزرای بسیار پرکار وجودداشته‌اند که هرکدام بنا به دلایلی ساعات زیادی را برای کار کردن اختصاص می‌دادند. پس وزرای عزیز از میزان ساعات کاری احساس غرور نکنند. این وظیفه شماست که خوب و زیاد کار کنید. اگر گروهی بوده‌اند که به اندازه کافی کار نمی‌کرده‌اند آنها غیر طبیعی هستند وگرنه روزی دوازده ساعت کار حداقل انتظار ما از یک وزیر و یک مقام مسئول است.

دو: نمی‌دانم چطور این مسئله را مطرح کنم اما فکر می‌کنم آزمون و طارمی بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال ما هستند. مطمئنا علی دایی بزرگ‌ترین فوتبالیست تاریخ ماست. به لحاظ ظهورش در یک دوره تاریخی، ‌مداومتش و گلزنی‌هایش در مسابقات حساس. اما به لحاظ فردی فکر کنم آزمون و طارمی مهاجمان کاملتری هستند. و البته برای رسیدن به جایگاه افسانه‌ای علی دایی احتیاج به موفقیت‌های ملی بزرگ و گل‌های خاطره برانگیز دارند که خب هنوز در این زمینه نمی‌توانند با علی دایی و حتی همایون بهزادی و غلامحسین مظلومی رقابت کنند. با این حال فکر می‌کنم آزمون و طارمی به لحاظ فردی از همه این بزرگواران بازیکنان بهتری هستند.

طارمی در خط حمله پورتو و آزمون در خط حمله زنیت که از قرار به زودی در خط حمله لیون ظاهر خواهد شد. شاید اگر دایی و مظلومی و بهزادی هم در این دوران ظاهر می‌شدند موفقیت‌های بزرگی به همراه داشتند نمی‌دانم. اما یادم هست حضور علی دایی در آلمان را و به رغم درخشش‌های متناوبش از ارائه یک فرم موفق مستمر در بازی‌های اروپایی دور بود. علی دایی به یمن درخشش در بازی‌های ملی چنین جایگاه افسانه‌ای پیدا کرده است‌. به خاطر مبارزه جویی و اراده سهمگینش. اما به لحاظ فردی طارمی و آزمون شمایل حرفه‌ای‌تر و بهتری را ارائه کرده‌اند.

سه: این فرستادن چهره‌های سیاسی به عنوان استانداران و فرمانداران را دنبال کنید. فلان چهره آرمانگرا اگر به استانداری و فرمانداری منسوب شود و در خط اول مواجهه با مردم قرار گیرد عیار شعارهایش دستش می‌آید. آن وقت متوجه می‌شود که از کدام مردم حرف می‌زند. رودررو با مردم واقعی و خواسته‌هایشان. آن موقع می‌فهمند که چقدر با اصل مردم آشنا هستند. آن وقت متوجه می‌شوند که برخی از خط‌کشی‌هایشان و برخی خواسته‌هایشان چقدر از واقعیت دور است. مشتاقانه منتظریم که استانداران خوزستان و سیستان و بلوچستان و کردستان و بسیاری از استان‌های دیگر کشور مشخص شوند. به قولی در چنین پست‌هایی است که دوستان رسیدن به زمین سفت را تجربه می‌کنند.

کدخبر: ۴۱۱۱۰۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر