کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۲۹۷۶
تاریخ خبر:

صحبت‌های جدید تهیه کننده زندانی سریال شهرزاد

روزنامه شرق با محمدامامی، تهیه‌کننده سریال شهرزاد که به اتهام مالی در زندان اوین به سر می برد مصاحبه ای انجام داده است.بخشهای مهم این مصاحبه را از قول خبرآنلاین برایتان نقل می‎کنیم:
- بنده حاضرم در شرایط برابر زمانی‌ که داشتم شهرزاد را تولید می‌کردم، دستمزدهایی را که پرداخت کردم، با سریال معمای شاه قیاس کنید. من هزارو ۵۰۰ دقیقه تولید داشتم، آنها هم هزارو ۵۰۰ دقیقه تولید داشتند. بازیگرانی را که من استفاده کردم، با بازیگران آن سریال مقایسه کنید و نهایتا کیفیتی را که من تولید کردم، با کیفیتی که آنها تولید کردند، بسنجید. خودتان از مقایسه سریال شهرزاد و معمای شاه می‌توانید قضاوت کنید که چه تفاوتی وجود داشت.
- تولید ۱۵۰۰ دقیقه سریال شهرزاد حدود ۱۲٫۵ میلیارد تومان هزینه داشته است. این مبلغی است که برای سریال‌های درجه ۲ تلویزیون هزینه می‌شود.
- سال ۱۳۹۲٫ نه برای شرکت تصویرگستر، برای دو شرکت دیگرم؛ روشه قشم و سون قشم و یک شرکت که متعلق به یکی از شرکای تجاری‌ام بود با نام توسعه تجارت مرین.روی دو شرکتی که نام بردم ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات گرفتم که ۳۷ میلیارد تومان سپرده نقدی داشتم؛ یعنی یکی از بالاترین سپرده‌ها را در بانک سرمایه به عنوان پشتوانه تسهیلات داشتم و وثیقه ملکی در نیاوران هم گذاشته بودم.
- آقای هادی رضوی(متهم بانک سرمایه) داماد آقای وزیر است و مستقل کار می‌کند. آقای رضوی در آن زمان( سال ۹۳) دبیر جشنواره مدافعان حرم بوده است. فردی اهل مصاحبه و چهره فرهنگی قلمداد می‌شد. ایشان در آن زمان گفتند شما شاهگوش را ساختید و موفق بودید من می‌خواهم بخشی از سرمایه‌ام را به سینما بیاورم و در این حوزه سرمایه‌گذاری کنم. عدد ناچیزی که در حجم آن پروژه حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد می‌شد سرمایه‌گذاری کرد. من در دیگر پروژه‌ها مثل مصادره و خوک هم شرکایی داشتم و این کار معمول بود. اما این را در نظر بگیرید که آن زمان ایشان به هیچ بانکی بدهی معوق نداشت، به عنوان تاجر شناخته می‌شد، کاندیدای اتاق بازرگانی تهران شده بود و در عین حال، دبیر جشنواره مدافعان حرم بود. ما به عنوان یک چهره فرهنگی و به عنوان فردی بدون سوءسابقه با آقای رضوی همکاری کردیم.

کدخبر: ۳۲۲۹۷۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    جرم مالی چی شد؟!