کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۵۴۹۰
تاریخ خبر:

صاحبخانه شدن در تهران با پول خانه‌های اسپانیا

روزنامه هفت صبح | قیمت خانه در اسپانیا به طور متوسط متری چهار هزار و ۹۰۰یورو است. در زعفرانیه تهران قیمت بعضی خانه‌ها به ۱۲۰میلیون تومان می‌رسد که اگر آن را به یورو حساب کنیم،می‌بینیم چنین خانه‌ای تقریبا متری چهار هزار و ۱۰۰یورو می‌شود. البته همه محله‌های تهران مثل زعفرانیه نیستند و با بودجه‌های مختلف می‌توان در محله‌های متفاوت خانه پیدا کرد.

*** خانه‌هایی با قیمت کمتر از ۲۰میلیون
جنوب و جنوب شرقی تهران واحدهای زیادی با قیمت کمتر از ۲۰میلیون تومان وجود دارد. یک واحد‌ ۵۰متری و ۱۰ساله در محله نواب متری ۱۷میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. هاشمی از محله‌های منطقه۱۰ تهران است که قیمت مسکن در آن به طور کل از متوسط قیمت مسکن در تهران پایین‌تر است؛ واحدی ۴۵متری و ۱۵ساله در این محله به قیمت ۱۸میلیون تومان در هر متر مربع به فروش می‌رسد. همچنین یک آپارتمان ۵۰متری و ۲۰ساله در بریانک متری ۱۶میلیون تومان قیمت‌گذاری شده که از ارزان‌ترین خانه‌های تهران به حساب می‌آید.

*** خانه‌هایی با قیمت متری ۳۰ تا ۴۰میلیون
مجیدیه تهران در منطقه ۸، از محله‌هایی است که قیمت مسکن در آن عموما بین متری ۳۰ تا ۴۰میلیون تومان است. برای مثال یک واحد ۸۰متری و چهار ساله در بزرگراه صیاد شیرازی با قیمت ۳۰میلیون تومان به ازای هر مترمربع به مشاور املاک سپرده شده است.

همچنین یک آپارتمان ۶۰متری و ۱۰ساله در خیابان ۱۶متری دوم متری ۲۹میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. واحدهای نوساز قیمتی بالاتر نسبت به واحدهای قدیمی دارند. مثلا یک خانه ۵۰متری و نوساز در خیابان گلبرگ متری ۳۳میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و واحدی ۱۲۰متری و نوساز در خیابان کرمان نیز با قیمت ۳۸میلیون تومان در هر مترمربع فروخته می‌شود.

*** خانه‌هایی با قیمت متری ۴۰ تا ۷۵میلیون
یوسف‌آباد محله‌ای در منطقه شش و مرکز شهر تهران است که در آن قیمت مسکن بالاتر از متوسط شهر در نظر گرفته می‎‌شود. واحدی ١٢٠متری در این محله عموما حدود متری ۴٠میلیون تومان قیمت دارند. پونک محله‌ای دیگر در منطقه پنج تهران است. یک آپارتمان ١٢٠متری و هفت ساله در این محله با قیمت متری ۴٨میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین مالک یک خانه ١١٨متری وپنج‌ساله در قیطریه، قیمت خانه‌اش را متری ۷۰میلیون تومان در نظر گرفته است.

*** خانه‌هایی با قیمت متری ۷۵ تا ۱۲۰میلیون
اغلب خانه‌های نوساز محله نیاوران در منطقه یک تهران، متراژ بالایی دارند. یک واحد ۲۰۰متری و نوساز در این محله با قیمت متری ۹۰میلیون تومان آگهی شده. قیمت خانه در ولنجک به عنوان شمالی‌ترین محله تهران عموما بالای ۱۰۰میلیون تومان است. یک واحد ۱۵۰متری نوساز در این محله متری ۱۱۰میلیون تومان فروخته می‌شود. قیمت مسکن در زعفرانیه به اوج خود می‌رسد. طوری که واحد ۲۱۰متری نوساز در این محله متری ۱۲۰میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

کدخبر: ۳۸۵۴۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر