کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۸۶۸۱
تاریخ خبر:

شیطون بلا، نمایش شرم‌آور والیبال و یورو۲۰۲۰

روزنامه هفت صبح

  1. ‌بعد از مدت‌ها دو عدد مبل راحتی سفارش داده بودیم.در خطه خیابان دلاوران در شرق تهران.بعد از چند بار بدقولی،پنجشنبه ارسال کردند. با هزینه سنگین حمل‌ونقل.می‌گویم این چه رقمی است آخر؟‌۱۰درصد پول دوتا راحتی را باید به خاطر حمل‌ونقل بدهم؟‌می‌گوید راه خیلی دور است.کارگاه ما چهاردانگه است.می‌گویم به من چه کارگاه شما کجاست؟‌مغازه شما در خیابان دلاوران است.می‌گوید نه،در فاکتوری که امضا کرده‌اید نوشته‌ایم هزینه حمل محصول به عهده مشتری است. می‌گویم آنجا نوشته بودید که کارگاه ما در چهاردانگه هست؟‌گفت نه ولی به هرحال از آنجا می‌آوریم! برای خرید دوتا راحتی باید به چه چیزهایی دقت کنیم!
  2. تیم والیبال ایران به شکلی شرم‌آور بازی‌های لیگ جهانی را پایان داد. الان گروهی می‌گویند که بازی‌ها سنگین بوده است و این بچه‌ها هم زحمت کشیدند و درست نیست اینگونه با آنها طرف شویم.من با این دوستان موافق نیستم.بازی‌های تیم ملی والیبال در هفت دیدار آخر بازگشت به دورانی است که در اواخر دهه ۸۰ از بردن سه بر دو پاکستان و یا گرفتن یک ست از چین سرمان به آسمان ساییده می‌شد. این جوانان نسل جدید در همه زمینه‌ها متوسط روبه پایین بودند. نه اسپک،‌نه دفاع و نه دریافت و سرویس وضع خوبی نداشتند.نمایش آنها شرم‌آور بود. اجازه بدهید این لفظ را به کار بگیریم.
  3. سید بشیر حسینی در ساختار تلویزیون ستاره‌ای رو به صعود است. او در برنامه عصر جدید توانست شمایی از یک مدیر ارزشی اما هم‌پای نسل جوان را به نمایش بگذارد و در ترکیب آریا عظیمی‌نژاد،رویا نونهالی و امین حیایی،‌چندان سازناکوک نزند.احتمالا موفقیت مهم حسینی در این برنامه موجب شده که دو روز پیش در یک برنامه زنده (بی‌نهایت شو) و در گپ و گفت با مژده لواسانی و در حال حرف زدن در حیطه مسائل ارزشی از تولد امام رضا تا اربعین ناگهان عنان کلام را از دست بدهد و در حرکت به سمت طراز ادبیات نسل جوان ،‌کمی اوردز کند و از عبارات عجیبی مثل «یک اربعین شیطون بلا» آن هم در کنار سرکار خانم لواسانی استفاده کند!برای ارتباط با جوان‌ها لازم نیست به چنین ادبیاتی روی آورد.همین که منطقی و با گارد باز با آنها روبه‌رو شوید ماجرا حل است.همین دیگر!
  4. از امروز دور حذفی جام ملت‌های اروپا شروع می‌شود.سریع برایتان بگویم که از تیم ملی ایتالیا و به‌خصوص بک چپ آنها اسپینتزولا راضی هستم.پوگبا در فرانسه،‌دی بروینه و لوکاکو در بلژیک و مودریچ در کرواسی هم بسیار خوب بوده‌اند.ولز تیمی دوست‌داشتنی است که امیدوارم در بین هشت تیم حاضر باشند و از شیوه جنگجویانه مجارستان در مقابل آلمان هم لذت بردیم و از احیای اسپانیا در بازی آخر و بازگشت دو سه تا بازیکن درست و حسابی در این تیم خوشحال شدیم و بالاخره اینکه چقدر تعداد ضربات پنالتی زیاد شده است،دیگر از شور به در کرده‌اند.بدترین لحظات جام هم همه حرکات موراتا در همه بازی‌ها و پرفورمنس ضعیف ‌لروی سانه مقابل مجارستان و صعود تیم کسالت‌بار سوئد به عنوان سر گروه.
کدخبر: ۳۹۸۶۸۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر