کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۲۰۸۱
تاریخ خبر:

شیرخشک سهمیه‌بندی شد

فروش برخی انواع شیرخشک سهمیه‌بندی شد. رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد با اعلام این خبر گفت: تولید برخی انواع شیرخشک متوقف شده است و احتمال دارد تا دو ماه دیگر ذخایر برخی انواع شیرخشک کودکان تمام شود.

تجارت‌نیوز: چالش‌های تنظیم بازار و مشکلات تخصیص ارز به بازار شیرخشک رسید.

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد به تجارت‌نیوز خبر داد: حدود شش ماه است که ارز واردات به تولیدکنندگان شیرخشک تعلق نگرفته و باعث شده است تولید برخی انواع شیرخشک‌ متوقف شود.

هانی تحویل‌زاده نسبت به کمبود جدی شیرخشک در بازار هشدار داد و گفت: میزان ذخایر و موجودی انبار شیرخشک نگران کننده است و موجودی فعلی کارخانه‌ها تا دو ماه دیگر بیشتر کفاف نمی‌دهد و به همین دلیل فروش برخی برندها فروش شیرخشک خود را سهمیه‌بندی کرده‌اند.

به گفته او، رایزنی‌های تولیدکنندگان با سازمان غذا و دارو بی‌نتیجه بوده است و برخی مواد اولیه تولیدکنندگان با تعرفه‌های بالای واردات مواجه شده است. به عنوان مثال تعرفه واردات اسلیم میلک‌ها در ردیف تعرفه شیر شتر قرار گرفته است.

در همین حال داروخانه‌داران با تایید گرفتاری‌های تامین برخی انواع شیرخشک در بازار می‌گویند که گاهی شهروندان ناچار هستند برای تامین شیرخشک مورد نیاز شیرخواران خود از یک نقطه شهر به نقطه‌ای دیگر بروند.

یک داروخانه‌دار در امیرآباد تهران درباره سهمیه‌بندی شیرخشک کودکان هم به تجارت‌نیوز گفت: شیر خشک آنتی‌کولیک یا شیرخشک‌هایی که برای رفلاکس نوزادان است، سهمیه‌بندی و تهیه این شیرخشک برای تامین‌کنندگان و مصرف‌کنندگان دشوار شده است.

کدخبر: ۳۹۲۰۸۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1621362254

    سلام،دایم از پیری جمعیت میگن،این هم لابد یکی ازمشوقهای فرزندآوری حساب میشه! علی برکت الله…..

  • adelbond007

    عوضش امنیت داریم…برق داریم…مرغ وگوشت دار یم…لبنیات داریم..مملکت گل و بلبل داریم

  • _user_1600914020

    شیر خشک آنتی کولیک از قبل هم که سهمیه بن دی بود الان حتما بدتر شده