کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۱۵۴۹
تاریخ خبر:

شگرد پیچیده دزدی در قالب نظافتچی منزل

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زن جوانی خبر داد که با همدستی برادرش ۵ میلیارد ریال از مالکان فروشگاه‌ های اینترنتی کلاه برداری کرده بودند.

سرهنگ کارآگاه کیانوش ناصری گفت: مالک فروشگاه اینترنتی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار کرد خانمی که پس از تماس تلفنی با فروشگاه خود را نازگل معرفی کرده بود دو دستگاه تلفن همراه خریداری کرد و از من خواست کالای خریداری شده را به نشانی تهرانسر بفرستم.

وی عنوان کرد: خریدار گوشی‌ها پس از تحویل گرفتن گوشی‌ها به پیک موتوری اظهار می‌دارد که کارت عابربانک را همراهش نیاورده و به پیک می‌گوید که جلوی درب صبر کند تا او کارت را بیاورد. در همین اثناء یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید رنگ از پارکینگ منزل به سرعت خارج می‌شود و هر چه پیک صبر می‌کند، خبر و نشانی از خریدار نمی‌شود.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، ساختمان سه طبقه بوده که در طبقه اول زوجی سالخورده زندگی می‌کنند و فرزندی ندارند؛ طبقه دوم خالی از سکنه بوده و طبقه سوم نیز یک خانم پیر زندگی می‌کند که دارای دو فرزند است.

سرهنگ ناصری توضیح داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، یکی از فرزندان وی به نام «بهزاد» با خریدار تلفن همراه پنج روز قبل از تاریخ سرقت در ارتباط تلفنی بوده که با دستگیری وی، متهم به کارآگاهان اظهار کرد، ارتباط وی با نازگل در خصوص نظافت منزل مادرش بوده و از سرقت بی اطلاع است.

سرهنگ ناصری تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان در نهایت نازگل در مخفیگاه خود در تهرانسر دستگیر و متهم معترف شد برای نظافت منازل آگهی می‌دادم و با خودروی خود به همراه برادرم داخل پارکینگ منزل کارفرما می‌شدم و از قبل نیز از صاحبان مغازه‌های موبایل فروشی می‌خواستم که به نشانی اعلامی (کارفرما) کالا را ارسال کنند و با تحویل کالا به بهانه همراه نداشتن کارت عابربانک وارد ساختمان می‌شدم و سپس به همراه برادرم که منتظر من در داخل پارکینگ ساختمان بود، از ساختمان خارج و متواری می‌شدیم.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی با بیان اینکه متهمان به ۱۱ فقره کلاهبرداری به همین شیوه معترف شدند، اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۵۰۰میلیون تومان برآورد کردند.

سرهنگ ناصری در پایان با بیان اینکه متهمان با قرار تامین مناسب روانه زندان شدند، به مالکان فروشگاه‌های اینترنتی توصیه کرد برای جلوگیری از جرائم مشابه کالا را زمانی به مشتری تحویل دهند که هزینه کالا پرداخت شده باشد

کدخبر: ۴۰۱۵۴۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • seyedmajidseyedali

    اینم یجورشه خب