کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۸۷۷۶
تاریخ خبر:

شکم گردی در ایروان

رپورتاژ آگهی| ازجمله انگیزه های افرادی که به ایروان ارمنستان سفر می کنند، امتحان کردن مزه غذاهای این شهر است. مردمان ایروان انواع و اقسام غذای جذاب دارند که رستوران های ایروان را شلوغ کرده است. حتی در بسیاری از هتل های ایروان نیز غذاهای لذیذی برای مسافران سرو می شود که قابل توجه است. اگر در سفرهایتان به غذا اهمیت زیادی می دهید، حتما شهر ایروان ارمنستان را برای سفر انتخاب کنید. حال به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم به معرفی رستوران ها و غذاهای جذاب این شهر بپردازیم که اطمینان داریم با یک بار امتحان کردن غذاها، بیشتر مشتاق می شوید.

معرفی رستوران ماموور Mamoor

اصلی ترین غذای این رستوران استیک گوشت است. بسیاری از افراد عاشق این غذا هستند و اگر باکیفیت‌ ترین استیک در مقابل آن ها باشد، هیچ چیز دیگری را ترجیح نمی دهند. البته عاشقان میگو که به شکل گریل شده در این رستوران آماده می شود نیز طرفداران زیادی دارد. البته نوشیدنی های میوه ای این رستوران نیز فوق العاده است که باید امتحان کنید.

ایروان

معرفی رستوران خانه چوبی

شهر ایروان غذاهای سنتی جذابی دارد و بسیاری از افراد فقط برای امتحان کردن این غذاها به این شهر جذاب سفر می کنند. گفتنی است که در این رستوران، غذاها به صورت سلف سرویس است و با توجه به این که به صورت تازه پخته می شوند، فوق العاده لذیذ هستند. گفتنی است در کنار غذاهای سنتی، سبک رستوران خانه چوبی نیز قدیمی است که حس و حال تازه ای را به مشتریان می دهد.

معرفی پندوک ایروان

اگر مانند بسیاری از شکم گردها در شهرهای توریستی دنبال غذاهای خانگی هستید، به رستوران دوک ایروان مراجعه کنید. این رستوران دارای تزئینات بسیار جذاب است. ضمن این که غذا خوردن در یک موقعیت فوق العاده آرام لذت دوچندانی دارد که برای دریافت چنین حس و حالی، توصیه می‌کنیم حتما به این رستوران مراجعه کنید.

ایروان ۲

معرفی غذاهای معروف ایروان

تا به اینجا سعی کردیم رستوران های شهر ایروان را معرفی کنیم، اما در این بخش به معرفی غذاهای خوشمزه این شهر می پردازیم، این غذاها عبارت اند از:

· خاشلاما

این غذا همان آبگوشت است که طعم فوق العاده ای دارد. بسیاری از توریست هایی که به ایروان سفر می کنند، بدون امتحان کردن خاشلاما از این شهر نمی روند. فلسفه ای که این غذا در گذشته داشته است، خاشلاما را به یکی از بهترین و جذاب ترین غذاهای ایروان تبدیل کرده است.

· خورواتس

این غذا همان کباب چنجه ما ایرانی است اما ارمنی ها گوشت بره یا گوسفند را خرد کرده و آن را با زغال کباب می کنند که طعم فوق العاده ای دارد. حتی برخی از هتل های این شهر در منوی غذایشان خورواتس را به علت طعم و محبوبیت آن سرو می کنند.

· قاپاما

اگر به کدو تنبل پر شده با موادهای جذاب علاقه مند هستید، حتما قاپاما را امتحان کنید. البته این غذا بیشتر در روزهای کریسمس و جشن ها در ایروان سرو می شود. با این حال در صورت این که این غذا را برای میل کردن سفارش دهید، می توانید به موقع تحویل بگیرید یا حتی در رستوران های ایروان رزرو کنید.

· باستورما

این غذا همان گوشت فرآوری شده شبیه ژامبون است. از لذیذ بودن این غذا همین بس که در اکثر رستوران های ایراوان سرو شده و متقاضی زیادی دارد، لذا توصیه می کنیم اگر به ایروان سفر می کنید، حتما این غذا را امتحان کنید.

· غذاهای دریایی

ایروان ۳

غذاهای دریایی ایروان فوق العاده معروف هستند. برای مثال کباب ماهی از این غذاهاست که حتم داریم که نمی توانید از آن به راحتی عبور کنید. درواقع چیزی که این نوع غذاها را خوشمزه می کند، این است که روش طبخ جذابی دارند که مخصوص ایروانی هاست. همچنین غذاهای دریایی در اکثر رستوران ها و هتل های ایروان سرو می شود و می توان گفت که دسترسی به آن ها بسیار ساده است.

رزرو متنوع ترین هتل های ایروان در فلای تودی

سفر به ایروان که دارای جاذبه های بسیار مناسبی است، مورد توجه بسیاری از مسافران قرار دارد، بنابراین ما هم توصیه می کنیم که حتما از این شهر دیدن کنید. اما پرواضح است که برای رفتن به این شهر، نیاز به رزرو هتل ایروان و همچنین خرید بلیط هواپیما دارید که برای این منظور می توانید از خدمات فلای تودی استفاده کنید. برای رزرو متنوع ترین هتل ‌های ایروان به سایت فلای تودی مراجعه کنید. برای رزرو هتل از طریق فلای تودی، فقط کافی است که قیمت و امکانات هتل ها را باهم مقایسه کرده و بهترین گزینه را با توجه به سلیقه و بودجه خود انتخاب کنید. فلای تودی ارزانترین و متنوع ترین مرجع خرید بلیط ارمنستان و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته باکیفیت ترین خدمات سفر را در اختیار شما قرار می دهد.

کدخبر: ۵۰۸۷۷۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1678994081

    از شما بعیده یادآوری نکنید که البته خورد ن گوشت در ایروان دارای ملاحظه است . و فق ط دو سه رستوران ذبح حلال وجود داره و در رستوران هایی که شما نام بردید ، فقط میشه غذای دریایی خورد