کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۸۱۰۴۳
تاریخ خبر:

شکست پرسپولیس از ترابی و محمدرضا اخباری

بازی پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی با برتری یک‌ بر صفر تیم تبریزی به پایان رسید.

محمد عباس‌زاده در دقیقه 70 تک گل بازی را به ثمر رساند. در این دقیقه پاس اشتباه لوکادیا به گوستاوو رسید تا او با پاس تک ضرب عباس‌زاده را در موقعیت تک به‌تک قرار دهد. اگرچه ضربه اول او را بیرانوند گرفت اما در برگشت عباس‌زاده موفق شد توپ سرگردان را با تور دروازه پرسپولیس آشنا کند.

همان‌طور که انتظار می‌رود، تیم یحیی گل‌محمدی برای جبران نتیجه جلو کشید و یک‌سری حملات پردامنه اما تا حدودی احساس را روی دروازه تراکتور ترتیب داد. در حالی که بازی تمام شده به‌نظر می‌رسید داور تصمیمی جنجالی گرفت و در سوت خود به‌نشانه اعلام ضربه پنالتی دمید. تراکتوری‌ها که به نظر داور اعترض داشتند،‌ دقایقی طولانی بازی را از جریان انداختند. بالاخره مهدی ترابی پشت توپ ایستاد و ضربه‌ای بد و ناشیانه به سمت دروازه زد که محمدرضا اخباری خیلی ساده آن را دفع کرد.

به این ترتیب همان گل دقیقه 70 سرنوشت بازی را رقم زد. پرسپولیس صدرنشین با از دست دادن سه‌امتیاز حساس حالا نفس استقلال را پشت گردن خود احساس می‌کند و اختلاف آنها تنها در تفاضل گل بیشتر سرخ‌هاست. سپاهان اصفهان هم به‌لطف پیروزی دو بر یک امروز مقابل هوادار، جایگاه سوم جدول را در اختیار دارد.

کدخبر: ۴۸۱۰۴۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر