کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۲۳۹۵
تاریخ خبر:

شناسایی و دستگیری بادیگاردهای آقای بازیگر

روزنامه هفت صبح | رئیس پلیس تهران از بازداشت ۴۰ متهم در پرونده‌های قمار، شرط‌بندی و اجاره‌‌کردن کارت‌های بانکی خبر داد که ۸۰میلیارد تومان گردش مالی و ۹میلیون فالوئر داشتند. سردار حسین رحیمی پیش‌ازظهر دیروز در حاشیه پنجمین مرحله طرح اقتدار که توسط دو پلیس امنیت و فتای تهران بزرگ به اجرا درآمد، در تشریح دستاوردهای طرح مذکور اظهار کرد: «در این طرح سه باند مربوط به جعل و اسناد منهدم شدند و ده‌ها مورد از اسناد جعلی از آنها کشف شد.»

‌انهدام دو باند قاچاق انسان
رئیس پلیس تهران افزود: «در این طرح دو باند قاچاق انسان منهدم شد و ۱۱متهم در این رابطه بازداشت شدند؛ همچنین ۴۸ نفر از افرادی که در اختیار این باند و بیشتر از اتباع افغانستانی بودند، آزاد شدند.» وی با اشاره به شناسایی چهار باند تهیه و توزیع اقلام ضدفرهنگی در طرح مذکور، از کشف ۶۱۱ هزار و ۱۵۷ حلقه انواع لوح‌های فشرده‌ای خبر داد که غالباً حاوی محتویات مبتذل و مستهجن بود.این مقام انتظامی ادامه داد: در این طرح تارنماهای مرتبط با اوباش نیز شناسایی شد و به ۲۰ تارنمای این افراد ضربه وارد کردیم.»

‌۸۰ میلیارد تومان؛ گردش مالی قماربازان!
رحیمی با اعلام پاک‌سازی ۲۴۷ نقطه از سطح شهر تهران و واحدهای صنفی که محل تردد یا ایجاد مزاحمت توسط اوباش بودند، گفت: «یکی از مشکلات جدی هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی قمار و شرط‌بندی است، مکرراً گفتیم افرادی که در بحث قمار مشارکت دارند، در نهایت بازنده هستند و زندگی خود را از دست خواهند داد.به‌گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ، ۴۰ متهم که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ قمار، اجاره کردن کارت‌های بانکی و پولشویی می‌کردند بازداشت شدند؛ درگاه‌های بانکی و صفحه اینستاگرام این افراد مسدود شد، گردش مالی این افراد ۸۰ میلیارد تومان بود و بیش از ۹ میلیون فالوئر داشتند.»

کلاهبرداری میوه فروشان اسکیمری
همچنین رحیمی، از بازداشت دو متهم با عنوان «میوه‌فروش سیار» خبر داد که کارت‌های بانکی شهروندان را کپی و بالغ بر ۹۸۰میلیون تومان کلاهبرداری کرده بودند.این مقام انتظامی بیان کرد: این متهمان از طریق دستگاه«اسکیمر‌ » ، صدها کارت عابر بانک مردم را گرفته و اطلاعات آن را کپی کرده بودند، این افراد در حال تخلیه کارت‌های بانکی مردم بودند که پلیس فتا سررسید و آنها را بازداشت کرد.

برخورد با بادیگاردهای آقای بازیگر
همچنین رئیس پلیس تهران از برخورد با سه بادیگارد غیر قانونی یک بازیگر خبر داد. او گفت ما در گذشته اعلام کردیم چیزی به عنوان بادیگارد نداریم و با افرادی که ادعا می‌کنند بادیگارد هستند برخورد خواهد شد در این طرح نیز سه نفر از افرادی که در کنار برخی افراد قدرت‌نمایی می‌کردند شناسایی و دستگیر کردیم.

وی با اشاره به مراکز انتظام نیز گفت: «تنها مراکزی که به صورت رسمی در بخش خصوصی در حوزه حفاظت و مراقبت فعالیت می‌کنند مراکز انتظام هستند. مردم بدانند که این شرکت‌ها با تایید پلیس اقدامات حفاظتی و مراقبتی را انجام می‌دهند. وی ادامه داد:‌ مردم مراقبت‌های لازم را داشته باشند و گول برخی افراد که شرکت راه انداخته‌اند و بادیگارد دارند را نخورند چنین چیزی وجود ندارد.» طی روزهای اخیر ارسلان قاسمی، بازیگر سینما و تلویزیون در اکران مردمی فیلم اتومبیل در پردیس سینمایی ملت حضور یافته بود. نکته جالب این داستان حضور این بازیگر ۲۶ ساله همراه با چند بادیگارد در این مراسم بود.

‌دستگیری ۱۷ فروشنده سلاح
در این طرح ۳۱ نفر از اراذل و اوباش سطح‌دار که اقدامات شرارت‌آمیز داشتند، دستگیر شدند و ۸۰ نفر از اراذل و اوباش هم که عربده کشی و … می‌کردند، دستگیر شدند. همچنین به گفته رحیمی، ۱۷ نفر از اراذل و اوباش که خرید و فروش سلاح می‌کردند و همچنین ۱۹ اراذل و اوباش را که اقلام ممنوعه می‌فروختند هم دستگیر شدند.

کدخبر: ۴۳۲۳۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر