کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۳۵۳۰۱
تاریخ خبر:

شمارش معکوس برای مرگ یک ورزشگاه

مدیر مجموعه ورزشی تختی تهران در گفتگو با خبرگزاری ایسنا از آنچه در این استادیوم رخ می‌دهد روایتی ترسناک ارائه داده است:

ورزشگاه تختی در سال ۱۳۴۵ ساخته شده و سال ۵۴ افتتاح شده است. پست‌های برق این ورزشگاه در طی این مدت تغییر نکرده و مشکلات زیادی دارد. حتی در سقف معلق آن که با کابل نگهداری می‌شود، تعدادی از این کابل‌ها فرسوده شده و ضریب ایمنی آن را کاهش داده است. وضعیت سکوها نیز در حال حاضر به گونه‌ای است که آب‌بندی خود را از دست داده‌اند و بعد از بارندگی حداقل تا یک هفته از سقف سکوها به دلیل باز شدن درزها شاهد نشتی آب هستیم. حتی سقف معلق نیز نشتی دارد و اگر از زیر سکوها تردد کنید بعد از یک هفته بارندگی، شاهد بارش باران هستیم.

روشنایی ورزشگاه به دلیل اینکه پروژکتورها قدیمی هستند، مصرف برق بالایی دارد و روشنایی آن بسیار ضعیف است. به طوری که میزان لوکس نور در حال حاضر ۸۰۰ است در حالی که استاندارد این میزان از سوی AFC ۱۲۰۰ مورد تایید است.

زمین چمن ورزشگاه تختی یکدست نیست و در طی چند سال اخیر از انواع بذرهای چمن در این زمین استفاده شده که مرغوبیت آن را کاهش داده است. به طوری که زمین چمن این ورزشگاه متعلق به ۱۳ سال پیش است.

کدخبر: ۲۳۵۳۰۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • majid12456

    خجالت

  • khordbin

    اون از امجدیه اینم از این، بزک دوزک آزاد ی هم فایده نداره!

  • ali20h

    با همین ورزشگاه میخوان برن کمک قطر جام ج هانی رو برگذار کنند شنا نمیدونید اخه هم ورزشگاه هم موزه هم کلاس درس مدیریت که به دانشجویان رشته مدیریت یاد بدن عدم مدیری ت میتونه یه کشور رو به کجا ها بکشونه