کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۸۴۶۱
تاریخ خبر:

شریک زندگی‌‌تان را از روی فرم اجزا صورتش بشناسید

*** صورت دراز و کشیده *** افرادی که دارای چنین صورتی هستند عموما" دارای صـبر و تحمل زیاد بوده و توانایی حل مشکلات در آن‌ها بیشتر است؛ جـذابـیـت و خوش ترکیب بودن افراد با چنین صورتی نشانگر این است که آن‌ها معمولا کارهای خـود را نـیـمـه تمام رها نکرده و عادت به انجام امور بطور کامل دارند.

*** صورت گرد *** این شکل دلالت بر امیدواری و زنده دلی و انرژی دارد و اینگونه افراد میتـوانند اتاقی دلگیر و ساکت را به بمبی از خنده و شادی تبدیل کنند.

*** صورت پهن *** اینگونه اشخاص بردبار و مهربان بوده و معمولا افراد روشنفکری میباشند.

*** صورت چهارگوش *** اینگونه اشخاص طرفدار استقلال فردی و فردگرایی اند، ان‌ها سخت کوشند و بـرای دسـتـیـابی بـه آرزوها تلاش میکنند، زیرکی و فعال بودن از ویژگی‌های این افراد محسوب میشود.

*** پیشانی صاف *** کسانیکه که دارای خطوط در پیشانی نیستـنـد افـرادی اندیشمند و همیشه در حال تفکر میباشند و در تصمیم گیری‌ها سریع و منطقی عمل مینمایند.

*** پیشانی چروکیده *** وجود خطوط در سطح پیشانی نشان میدهد که ایـن افراد به سرعت هیجان زده و احساساتی شده و سریع آشفته و پریشان حال میگردند.

*** ابرو صاف *** صافی و مستقیمی ابروها نشانگر اندیشه، تفکر و ایده گرایی فرد میباشد.

*** ابرو کمانی *** افرادی که دارای ابروهای خمیده و کمانی هسـتند از حـکایـت‌ها و داسـتـانـهـای واقعی لذت میبرند و افرادی مهربانند.

*** ابرو باریک *** اینگونه افراد معمولا دارای اعتماد به نفس اندکی میباشند بخصوص اگر ابـروی آن‌ها بجز باریکی، بالا و گرد نیز باشد.

*** ابرو پیوسته *** پیوستگی ابروها نشانگر این است که فرد دائما" در حال تفکر و اندیشـه بـوده و ایده‌های جالبی در سر دارد.

*** پشت چشم یا پلک کوچک *** اگر فاصـله بـین بالای پلک و مژه کم باشد بیانگر اسـتقلال فرد میباشد و اینکه آن فرد حتی ممکن است بصورت ارادی خودش را به دیگران نزدیک نکند.

*** پشت چشم یا پلک بلند *** بلند بودن پلک دلالت بر وابستگی شدید فرد به دیگران و نزدیکان دارد.

*** بینی کوچک *** گفته میشود اشـخاصی که بـیـنی کـوچـک دارنـد ذاتـا" افـرادی ضعیف و اغلب غیرقابل اتکاء بوده و در تصمیم هایشان استوار و ثابت قدم نمیباشند.

*** بینی بزرگ *** بزرگی بینی نشانه ابتکار و عزم و اراده میباشد و یک شـخصـیت استوار و قـوی که اثرش را در همه جا برجای خواهد گذاشت.

*** بینی تیز *** تیز بودن نوک بینی نشانگر این است که فرد خود را مقید به رعـایـت آداب و رسـوم ندانسته و با اطرافیان براحتی برخورد میکند؛ ایـنگونه افراد خـود را بـاور داشـتـه و بی باکانه و متهورانه خود را به دیگران نزدیک میکنند.

*** بینی عقابی *** خودخواهی، دودلی و حساس بودن از جمله ویژگی‌های کسانی است که دارای چنین بینی میباشند.

*** گوش کوچک *** کوچکی گوش نشانه تزلزل و احساس ناامنـی در افـراد اسـت، هر چند اینگونه افراد میدانند که چه میخواهند و معمولا" سخت کوش و کاری هستند.

*** گوش بزرگ و دراز *** این قبیل افراد معمـولا انـعـطاف پـذیـر نـبـوده و به سـختی آرام و بی خیال میشوند.

*** گوش پرمو *** افرادی که دارای گوش‌هایی پرمو هـستند مـعـمـولا وسـواسـی و نـکـته بین بوده و وقت زیادی را برای چیزهای بی اهمیت تلف میکنند.

*** گونه برجسته *** برجسـتـگی گـونه نشـانگر قـدرت، انـرژی و اعـتماد بنفس است و کسانی که دارای گـونه بـرجسته اند تمایل بیشتری برای پذیرفتن اشتباهات دیگران دارند.

*** گونه گود *** علاوه بر جذابیت و زیبایی دلیلی بر خوش مشربی و سازگاری فرد میباشد.

*** فک چهارگوش *** افـراد با فـک چـهار گـوش انـسان‌های تـسخیر ناپذیر و سرکش میباشند و توانایی تبدیل رویاهایشان به واقعیت را دارند.

*** چانه برآمده *** اینگونه افراد، اشـخاصی خودستـا بوده و تصـور میکنند هیچ چیزی جز خود آن‌ها اهمیت ندارد و جز خودشان حرف کس دیگری را قبول نداشته و خود را عقل کل میدانند.

*** لب قلوه‌ای *** لب‌های قلوه‌ای علاوه بر زیباتر نمودن صورت نشانه بخشش و گشاده دستی میباشد و معمولا اینگونه افراد تمایل دارند در مورد خودشان صحبت و گفتگو کنند.

*** لب نازک *** نازک بودن لب بیانگر خویشتن گرایی ذاتی در اشخاص است و این افراد به نسبت دیگران احساسات کمتری از خود نشان میدهند.

*** لب بالایی نازک و لب پایینی قلوه‌ای *** نشانه این است که با فردی متـقـاعد کنـنـده و مـجاب کننده روبرو هستید.

کدخبر: ۲۵۸۴۶۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر