کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۰۷۹۸
تاریخ خبر:

شریعتمداری: پیشنهاد روحانی، اهانت است

حسین شریعتمداری, مدیر مسئول کیهان در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم پیرامون پیشنهاد رفراندوم که از سوی رئیس جمهور در راهپیمائی ۲۲ بهمن مطرح شده بود گفت: پیشنهاد رفراندوم از سوی رئیس جمهور , می‌تواند نشانه ناخشنودی ایشان از حضور دهها میلیونی مردم در این راهپیمائی با شکوه و تماشائی ۲۲ بهمن تلقی شود, چرا که مردم با حضور دهها میلیونی خود در راهپیمائی ۲۲ بهمن , بر اصول و مبانی انقلاب و نظام اسلامی تاکید کرده‌اند و این به تنهائی یک رفراندوم گسترده با پیام دهها میلیونی «آری» به نظام است, بنابراین پیشنهاد رفراندوم غیر از نفی این حضور و ناشنیده گرفتن پیام آن هیچ مفهوم و ترجمه دیگری نمی‌تواند داشته باشد.

شریعتمداری در ادامه گفت: وقتی عده‌ای اندک و کم شمار در حد یک چند صد هزارم جمعیت ۲۲ بهمن دست به اغتشاش زده بودند, آقای روحانی و رسانه‌های حامی او گوش فلک را کر کرده بودند که صدای مردم را باید شنید! و اکنون تعجب‌آور است چرا حاضر نیستند صدای توده های عظیم و چند ده میلیونی مردم را که صدای واقعی ملت است بشنوند و به گونه‌ای سخن می‌گویند که انگار صدای ملت با آنچه در حماسه اخیر مطرح کرده اند متفاوت است!

وی افزود: اگر آقای رئیس‌جمهور صدای انبوه متراکم ملت در راهپیمائی ۲۲ بهمن را صدای مردم می‌دانست دیگر پیشنهاد همه پرسی مفهومی نداشت.

مدیرمسئول کیهان سخنان رئیس جمهور در مراسم ۲۲ بهمن را اهانت آشکار به مردم و بازی در زمین دشمن دانست و گفت: این بعد از سخنان ایشان حدیث مفصل دیگری است که نباید از کنار آن با بی‌توجهی عبور کرد.

کدخبر: ۲۰۰۷۹۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • firouz

    حرف حق را گفته دلخور نشین

  • alireza.d

    حالا اگه رفراندوم بشه چی میشه