کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۶۵۲۸
تاریخ خبر:

شجریان به شکل رنگی و اعترافات داریوش

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ۲۱ اسفند ماه ۱۳۵۶٫ صفحه اول تیتر پرآب و تابی در مورد عملیات کماندوهای فلسطینی در اسرائیل را روایت می‌کند.در صفحه ۳ گزارش کوتاهی کار شده از دو برادر از آلمان برگشته که در بالای خیابان پهلوی (ولیعصر) یک پیتزافروشی کوچک راه انداخته‌اند و روزی ۴۰۰ تا پیتزا می‌فروشند و همین طور مرغ بریان‌های مدل آمریکایی که از قرار فروش فوق‌العاده‌ای به همراه داشته است. در صفحه ۴ خبری منتشر شده که طبق آن سهام هژبر یزدانی در بانک صادرات برای فروش عرضه شده است.

در انتخابات آتی فرانسوی‌ها، چپی‌ها شانس خوبی دارند و ایرانی‌هایی که در فرانسه ویلا خریده‌اند سراسیمه درصدد فروش برآمده‌اند. محمدرضا سخنرانی کرده و گفته بخشی از درآمدهای صادرات کشاورزی باید جانشین درآمدهای نفتی بشود.چهارتا سینمای معتبر تهران آرواره‌های کوسه را اکران کرده‌اند. ریولی (صحرا)، شهرفرنگ (آزادی)، کاپری (بهمن ) و پارامونت. چهارتا تئاتر روی صحنه است.

سه خواهر چخوف به کارگردانی مهین اسکویی، لطایف عبید به کارگردانی اسماعیل خلج،‌ خلوت خفتگان کاری از آربی آوانسیان و کریولانوس برشت به کارگردانی مجید جعفری. شبکه دو اعلام کرده چهارشنبه شب اجرای شجریان و گروه شیدا در جشنواره توس را به شکل رنگی پخش خواهد کرد.

در صفحه حوادث گزارش کاملی کار شده از اعترافات داریوش وجدانی قاتل مهدی پورنیک پسرک ربوده شده و قاتل با خونسردی توضیح داده که پسر را به بهانه گرفتن گنجشک سر چاه آورده و پس از سه ربع حرف زدن با او،‌ ناگهان به درون چاه عمیق هولش داده و او را به قتل رسانده است. در این اعتراف توضیح می‌دهد ابتدا قرار بوده پسر دخترخاله همدستش را که خانه‌ای در سلطنت آباد داشتند بربایند که در نهایت به مهدی پورنیک رسیدند و در صفحه آخر روزنامه درباره سالروز تولد فرحناز مطلبی منتشر شده به غایت چاپلوسانه. طبق این گزارش ایشان در سن ۱۵ سالگی ریاست هیات امنای مدرسه عالی شمیران را برعهده دارد.

۲۲ اسفند ۱۳۵۶٫صفحه اول خبر مهمی نیست جز اعلام آزادی ۳۴۱ زندانی امنیتی و ۹۵۰ زندانی معمولی دیگر. در صفحه ۳ آگهی برنامه هر شب نورمن ویزدم در کاباره شکوفه نو منتشر شده است! نورمن ویزدم؟‌هرشب در شکوفه نو؟ خطر تشکیل دولت چپ در فرانسه. اگر کمونیست‌ها از سوسیالیست‌ها حمایت کنند دولت چپگرای میتران برقرار خواهد شد. فیلم‌های سینمایی شبکه دو در پنج روز اول نوروز اعلام شده‌اند.

کالامیتی جین،‌ مردی از لارامی،‌ داوود و بتسابه، ‌دست چپ خداوند و جایزه‌ای از طلا. هر پنج فیلم از سینمای کلاسیک آمریکا در دهه پنجاه انتخاب شده‌اند. در روز اول و دوم فروردین هم دو کنسرت از سیمین قدیری و پری زنگنه از شبکه دوم پخش خواهند شد. در صفحه سینما آگهی چندتا فیلم جدید منتشر شده است.

مثل فیلم حیوان با شرکت ژان پل بلموندو و راکل ولش و همینطور فیلم مشهور فرانسوا تروفو یعنی سرگذشت آدل ه. فیلم ایرانی قادر هم به برنامه اکران اضافه شده است. با شرکت بیک ایمانوردی و روشنک صدر و میری. دوتا جوان در پارک پهلوی (پارک دانشجو) در حال کشیدن حشیش بوده‌اند که دستگیر شده‌اند و عکس هردو نفر با مشخصات کاملشان در روزنامه چاپ شده است. غلام گل ربا و چنگیز محمدی.

کدخبر: ۴۴۶۵۲۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر