کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۲۴۷۳
تاریخ خبر:

شایعه‌‌ای برای فروش بیشتر جاودانه‌ها؟

روزنامه هفت صبح، رامتین لطیفی | هفته گذشته آخرین فیلم سینمایی استودیوی مارول به‌نام «جاودانه‌ها» اکران شد. در دهه گذشته محصولات دو کمپانی مارول و دی‌سی که اغلب بر‌اساس کمیک‌استریپ‌های ابرقهرمانی تهیه و تولید می‌شود، بسیار جنجالی و مناقشه‌برانگیز شده است.

از یک‌سو این دسته از فیلم‌ها طرفداران ویژه و پر و پا قرصی که اغلب در طیف نوجوانان و جوان هستند، در سراسر جهان به‌ویژه کشور چین پیدا کرده است و از سوی دیگر خوره‌های فیلم، منتقدان سرشناس و برخی از سینماگران مشهور که این محصولات را نازل و فاقد کیفیت ارزیابی می‌کنند و معتقدند ادامه روند تولید و پخش این محصولات به ماهیت سینما آسیب می‌رساند از مخالفان سرسخت این دسته از فیلم‌ها و تولید متعدد و ممتدشان به‌شمار می‌روند.

مارول و دی‌سی با به‌کارگیری روش‌های مختلف و نوین تبلیغاتی برای فروش هرچه بیشتر آثارشان در اکران داخلی و جهان مشهورند. سابقه خوب و مثبت این استودیو در به‌کارگیری عوامل سریال محبوب و موفق «بازی تاج و تخت»، از‌جمله استفاده از جیسون موموآ و امیلیا کلارک در فیلم‌های قبلی سبب شد تا در این فیلم نیز به سراغ عوامل دیگری از این سریال بروند. در این فیلم ریچارد مدن، بازیگر نقش راب‌استارک و کیت هرینگتون بازیگر نقش جان اسنو در سریال بازی تاج و تخت در این فیلم نقش‌آفرینی کردند. همچنین آهنگسازی این فیلم بر عهده رامین جوادی است که شهرت او با قطعاتی که برای‌ سریال بازی تاج و تخت ساخت به اوج خود رسید.

در کنار این افراد ستاره‌هایی مانند آنجلینا جولی و سلما هایک نیز در جاودانه‌ها حضور دارند. تهیه‌کنندگان فیلم که در تبلیغات از شعار «به سالن‌های سینما بازگردیم» استفاده کردند، سعی در کشاندن دوباره مخاطبان به سینماها دارند و با تمام قوا همه راه‌های تبلیغاتی برای تحقق این امر و بازگشت سرمایه ۲۰۰ میلیون دلاری که برای ساخت فیلم هزینه کرده‌اند را به کار بسته‌اند. حالا شایعه‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که فارغ از حقیقت داشتن یا نداشتنش، به یکی از راه‌های تبلیغ و جذب مخاطب برای فیلم تبدیل شده است.

هفته گذشته آنجلینا جولی همراه با فرزندانش به روی فرش قرمز رفت و توجه تمام رسانه‌های خبری و کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد. روز دوشنبه نیز او به همراه سلما هایک و به مناسبت شروع اکران فیلم جاودانه‌ها، مهمان برنامه دیلی پاپ بودند. جاستین سیلوستر، مجری این برنامه با اشاره به شایعه شروع روابط پنهانی و احساسی آنجلینا جولی با ویکند، خواننده سیاه‌پوست کانادایی از او پرسید که فکر می‌کنی فرزندانت از خبر اکران فیلم خوشحال‌تر و هیجان‌زده‌تر شده‌اند یا از خبر شروع رابطه احساسی جدیدت با خواننده مخفی؟

جولی قبل از پاسخ به هایک نگاه کرد و لبخندی معنادار روی صورت هر دو پدیدار شد و با هم تکرار کردند که از خبر اکران فیلم هیجان‌زده‌ترند. این پاسخ غیرمستقیم جولی و عدم تایید یا تکذیب واضح و سرراست رابطه‌اش با ویکند، مخاطبان را بیش از پیش کنجکاو کرد. عکس‌های منتشر شده از جانب پاپاراتزی‌های لس‌آنجلس شاهدی است که جولی و ویکند در ماه گذشته حداقل ۵ قرار شام دونفره با هم داشتند. عده‌ای از کاربران به اختلاف سنی ۱۵‌ساله این دو نفر اشاره می‌کنند و می‌گویند بعید است که بین ویکند ۳۱‌ساله و جولی ۴۶‌ساله رابطه‌ای باشد و عده‌ای از کاربران به محل قرارهای شام دونفره آنها که رستوران جورجیو بالدی است، اشاره می‌کنند و می‌گویند تمام قرارهای دونفره ستاره‌های هالیوود که در این رستوران صورت گرفته ختم به رابطه احساسی شده است و جولی و ویکند نیز از این قاعده مستثنا نیستند.

پای طرفداران برد پیت، شوهر سابق جولی و همچنین طرفداران بلا حدید و سلنا گومز، که سابق بر این با ویکند رابطه داشتند نیز به این ماجرا باز شده است. حالا جولی زیر ذره‌بین قرار گرفته است و هر خبری که از او منتشر می‌شود به اکران فیلم جدیدش نیز اشاره می‌کند و به راستی چه تبلیغی بیشتر از این برای فیلم‌ جاودانه‌ها موثر است؟ از این‌روست که عده‌ای این خبر و همچنین عدم تایید یا تکذیب صریح آن توسط جولی را یکی از راه‌های موثر جذب مخاطب برای فیلم دانستند.

کدخبر: ۴۲۲۴۷۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر