کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۶۳۳۷
تاریخ خبر:

شایعات ‌خطرناک ‌درباره مرحوم‌ غلامحسین نقشینه

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | روزنامه اطلاعات هفت اردیبهشت ۱۳۵۶ در صفحه اول عکسی دارد از حضور وزیری از عربستان در کاخ نیاوران و ملاقات با محمدرضا. برای این که سهم خانواده پهلوی کم و کسری نداشته باشد عکسی از فاطمه پهلوی هم هست که از قرار مربوط به یک مصاحبه بلند با اوست.

در صفحه ۳ خبری هست از ازدواج رویا خواننده رادیو با یک کشاورز مازندرانی به نام اصغر شفیع زاده. در صفحه ۵ همان مصاحبه مربوط به فاطمه پهلوی است که گفته من زندگی مجلل را نمی‌شناسم! شوهر اول او یک روزنامه نگار آمریکایی بود و شوهر دومش تیمسار خاتم بود که در پرواز با کایت در سد دز کشته شده بود.

فاطمه حالا از تخصصش در خلبانی هلیکوپتر می‌گوید و این که سرش را به تربیت فرزندانش گرم کرده است. او سه فرزند از شوهر اول و سه فرزند نیز ازشوهر دوم داشت. او یک خاطره هم در این مصاحبه بلند گفته:‌یک روز در بندر عقبه به همراه شهبانو در آب‌های عمیق دریای احمر حرکت ماهیان را تماشا کردیم. در عمق ۲۲ متری و بعد از ظهر من به همراه اعلیحضرت ملک حسین پادشاه اردن مدتی با هلیکوپتر در اوج سه هزارپایی و بر روی دریا پرواز کردم…

یکی از خوانندگان نامه‌ای نوشته که چهارنفری رفته‌اند تریا رستوران چاتانوگا و سه غذا و یک دسر سفارش داده‌اند اما گارسن گفته که اینجا سفارش غذا اجباری است و باید چهارتا غذا سفارش بدهید !اکران فیلم‌های دری وری ادامه دارد. آخرین اکران‌ها عبارتند از‌: ارثیه مرگبار‌، هوس‌های قبل از مرگ،‌عشق مثلث و لذت بی‌خبری که هر چهار فیلم تا زیر هجده سال ممنوع ذکر شده‌اند.

آن آخری یعنی لذت بی‌خبری با شرکت مارچلو ماسترویانی و ترنس استمپ است و باید ببینیم ترجمه اسم چه فیلمی بوده است. نکته جالب این‌جاست که در آن سال‌ها هرچه در زمینه بانوان خانم ادویژ فنک پرطرفدار بوده‌،‌کلی فیلم با شرکت تلی ساوالاس اکران بوده. احتمالا حاصل خرید فله‌ای و ارزان از محصولات یک بازیگر خاص بوده است.

مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا هم دور نیمه نهایی خودرا پشت سر گذاشت و عراق سه بر صفر بحرین را برده و ایران در یک بازی سنگین دو بر یک از سد ژاپن گذشته است. گل‌های ایران را رضا رجبی از نقطه پنالتی و محرم عاشری با شوتی سرضرب از روی خط هجده قدم به ثمر رسانده‌اند. از قرار حمید درخشان ستاره تیم جوانان ایران بوده است.

در صفحه حوادث گزارشی کارشده از پسر نوجوانی به نام محسن نقیبی ۱۳ ساله از مدرسه راهنمایی مهرکیش که وقتی خانم معلمش گفته آدم‌های بی‌گناه به بهشت می‌روند به خانه می‌رود و مشتی آسپرین و آنتی بیوتیک را با هم می‌خورد تا بی‌گناه به بهشت برود که خوشبختانه نجات پیدا می‌کند. کسی از این آقای محسن نقیبی اطلاعی دارد؟

در صفحه اول روزنامه هفت اردیبهشت هم عکس اول به محمدرضا و اشرف در حال سان دیدن از اعضای هیات رئیسه خدمات اجتماعی هستند. شامل شریف امامی‌،‌آموزگار،اقبال‌،‌ریاضی‌،‌مجید،‌شیخ‌الاسلام زاده و شریفی.صفحه ۴ هم عکسی کار شده از بازدید شاهدخت شهرآزاد (دختر شمس ) از کارگاه دوشیزگان و بانوان در حالیکه پری اباصلتی و قدسی مسعودی در حال توضیح هستند.

آگهی یک نایت کلاب هم کار شده که آدرسش نزدیک ونک ذکر شده و در آن از هنرنمایی ضیا‌،‌ علی منفرد‌،‌غزاله‌،‌جمشید‌، سالومه و… خبر داده شده است. مصاحبه‌ای هم با غلامحسین نقشینه بازیگر نقش دایی جان ناپلئون کار شده که در جایی گفته تنها دلخوری من شایعاتی است که برای زندگی خصوصی من می‌سازند.

از جمله این‌که گفته‌اند من پنج فرزند دارم در حالیکه این طور نیست و من ۴ فرزند دارم! و این شایعه باعث شده که پسر چهارمم از آلمان زنگ بزند و بگوید فرزند پنجم مبارک! مرحوم غلامحسین نقشینه به هنگام این مصاحبه ۶۹ ساله بوده است. ایشان در سال ۱۳۷۵ و در سن ۸۸ سالگی فوت می‌کنند. همین دیگر.

کدخبر: ۳۸۶۳۳۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • farbod7

    هنر نمایی ماندگار مرحوم نقشینه در سریال دایی جان ناپلئون فراموش نشدنی و هنوز هم دیدنی است.