کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۶۴۰۴
تاریخ خبر:

شاسی‌‌بلندهای پر فروش و پرطرفدار در بازار ایران

شاسی بلندها امروز یکی از محبوب‌ترین کلاس‌های خودرو در جهان به شمار می‌روند. تجربه رانندگان این مدل ماشین‌ها و البته سرنشینانشان از برخی مزیت‌های شاسی‌بلندها نسبت به سایر خودروها حکایت دارد. در ادامه این گزارش به معرفی تعدادی از شاسی‌بلندهای محبوب و قیمت‌های روز آن‌ها در بازار کشور پرداخته‌ایم.

داستر یا داچیا داستراولین، محصول مشترک میان رومانی‌ها و فرانسوی‌هاست. این شاسی بلند نخسین بار در سال ۲۰۱۰ طی همکاری مشترک دو خودروساز بزرگ رنو و داچیا معرفی و تولید شد. رنو داستر چند سالی است وارد بازار ایران شده و در تیپ‌های PE و SE به‌صورت تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل به فروش می‌رسد. قیمت این خودرو در مدل دو دیفرانسیل ۲۰۱۷ در محدوده ۲۹۱ تا ۳۰۵ میلیون تومان است.

سانگ‌یانگ تیوولی، شاید به جرات جزو زیباترین محصولات و کمپانی «سانگیانگ» باشد. این ماشین به تعبیر برخی ماشین شاسی‌بلند محسوب می‌شود و در واقع یک کراساوور است. سانگ‌یانگ در سال ۲۰۱۴ در نمایشگاه ژنو رونمایی شد. در سال ۲۰۱۵ این خودرو شاسی‌بلند کره‌ایی وارد بازار جهانی از جمله بازار کره‌ایی پسند ایران شد. در همان ابتدای ورودش توانست نظر مشتریان ایرانی را جذب کند و جزو پرفروشترین خودروهای شاسی بلند این شرکت شود. سانگ یانگ تیوولی محصول خاصی است که افراد با سلیقه‌های خاص را به خود جلب می‌کند. طراحی نمای جلو و عقب شما را یاد محصولات مینی‌ماینر می‌اندازد. قیمت سانگ یانگ تیوولی در بازار کشورمان در تیپ فول آرمور حدود ۳۳۵ تا ۳۵۵ میلیون تومان است.

کدخبر: ۲۸۶۴۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر