کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۵۴۵۳
تاریخ خبر:

سینا مهراد، سفیر برند نوشیدنی انرژی‌زا لایف استار شد

رپرتاژ آگهی | سینا مهراد ستاره سینما و تلوزیون ایران که با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی در این حرفه درخشیده و هنر خود را به نمایش گذاشته است، سفیر برند نوشیدنی انرژی‌زا لایف استار شد.

برند لایف استار که تولید کننده نوشیدنی‌های انرژی‌زا در ایران است، در مراسمی تفاهم‌نامه همکاری با سینا مهراد را انعقاد نمود و این ستاره محبوب سینمای کشور، سفیر برند لایف استار شد. این ستاره الهام بخش نسل جوان، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همراه این برند شده تا نوشیدنی مناسب این نسل را معرفی کند.

با توجه به اینکه امروزه نوشیدنی انرژی‌ زا مورد استقبال نسل جوان قرار گرفته، برندها و نمونه‌های مختلفی از این محصول در بازار ایران عرضه شده است؛ در این راستا لایف استار سعی کرده با انتخاب سینا مهراد، ستاره نسل جوان به عنوان سفیر برند خود، یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین نوشیدنی‌های انرژی‌زا موجود در بازار ایران را به این نسل معرفی کند.

لایف استار یک برند تولید کننده نوشیدنی انرژی‌زای ایرانی‌ست که با شعار "Stars Change …" با هدف تولید انواع نوشیدنی‌های انرژی‌زا در سال ۱۴۰۰ متولد گردید. پس از رونمایی از نوشیدنی انرژی‌زای کلاسیک خود که با استقبال طرفداران زیادی روبرو شد، اقدام به تولید نوشیدنی حاوی BCAA بدون قند نمود و در حال حاضر این برند دو محصول کلاسیک و زیرو BCAA را تولید و به مصرف‌کنندگان عرضه می‌کند.

کدخبر: ۴۷۵۴۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر