کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۴۶۰۴
تاریخ خبر:

سکه ۲.۴۰۱.۰۰۰ تومان شد/ نرخ ارز کاهش یافت

قیمت طلا و سکه امروز در بازار تهران افزایشی بود؛ به طوری که نرخ سکه در مرز ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قرار گرفت. طلا نیز ۲۰۲ هزار و ۲۴۰ هزار تومان بود.

به گزارش خبرآنلاین، قیمت سکه امامی امروز در بازار تهران با افزایش ۷۴ هزار تومانی روبه‌رو شد. قیمت سکه بهار آزادی، نیم‌سکه و ربع‌سکه نیز ۴۰ هزار تومان افزایش یافت.

به این ترتیب، در بازار سکه امامی با قیمت ۲ میلیون و ۴۰۱ هزار تومان، سکه بهار آزادی با ۴۰ هزار تومان افزایش، نیم‌سکه یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۶۸۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۳۸۰ هزار تومان بود.

از سوی دیگر، قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار ۶۹۰ تومان بالا رفت و با قیمت ۲۰۲ هزار و ۲۴۰ تومان فروخته شد. هر مثقال طلا نیز ۸۷۷ هزار و ۵۰۰ تومان بود.

در بازار ارز قیمت یورو ۲۱۷ تومان، پوند انگلیس ۲۳۷ تومان، درهم امارات ۴۰ تومان و لیر ترکیه ۴۰ تومان کاهش قیمت داشت. اما یوان چین با افزایش ۲۹ تومانی قیمت روبه‌رو شد.

بر این اساس، یورو ۷۶۷۰ تومان، پوند ۸۷۵۰ تومان، درهم امارات ۱۷۷۵ تومان، لیر ترکیه ۱۴۶۰ تومان و یوان چین ۱۰۷۵ تومان قیمت داشت.

کدخبر: ۲۱۴۶۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • daryosh74

    فقط تصور کنید اگر دکتر جلیلی مسئول مذاکر ه بود الان چه وضعیتی داشتیم، هم قدرت برت ر دانش هسته‌ای کشور را به باد میداد و هم تحریم می‌شدیم و هم طلا و ارز و مسکن گرا ن میشد، هم نایک نداشتیم، هم توئیترو و لا یک نداشتیم! خخخخخ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

  • masina

    دولت محترم، متشکریم.

  • arsha_1360

    بازم خدا رو شکر ارزون شد. یادش بخیر 115 بود شد 120هزار تومن گفتم بذار ارزون بشه. الان هنوز منتظرم

  • hamedali

    بیچاره از دل حقوق بگیر ها که بعد از یکسا ل می خوان بیست درصد بطور پلکانی به حقوقش ون اضافه بشه اونا هم که حقوق بگیر نیستند که دیگه مصیبت !!!

  • khordbin

    داریم مرسیم به تهش!