کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۲۹۷۹۱
تاریخ خبر:

سکه باز اوج گرفت: چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

ایرنا نوشت: بهای انواع مسکوکات طلا در بازار تهران با وجود کاهش قیمت های جهانی، افزایش یافت و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۷۳۰ هزار تومان به خریداران عرضه شد.
بر اساس نرخ های اعلام شده اتحادیه طلا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، هر نیم سکه ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و هر ربع سکه یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان عرضه می شود.

همچنین بهای هر قطعه سکه گرمی به ۶۸۰ هزار تومان رسید. فعالان صنف طلا در شرایطی بهای هر گرم طلای خام ۱۸ عیار را ۴۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر مثقال طلای ۱۷ عیار را یک میلیون و ۸۵۲ هزار تومان اعلام می کنند که در بازارهای جهانی قیمت هر اونس طلا به یک هزار و ۱۸۶ دلار رسیده است و روند کاهشی دارد.

امروز صرافی ملی ایران بهای خرید هر یورو را ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان و هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار تومان اعلام کرد و در مقابل هر یورو را ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان و هر دلار را ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان به خریداران می فروشد که نرخ کف بازار است.

کدخبر: ۲۲۹۷۹۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • morad

    همش دروغه ده تا صرافی رفتیم اصلا دلار با این قیمت و حتی دو تومان بالاتر هم نمیفر وشن فقط میخرن نمیدونم میخان چکارشون کنن احتمال داره بعدا باهاشون دیزی درست کنن

  • masoudronin

    اقا کجا دلار میدن اخه چرا دروغ میگید همه صرافی ها فقط میخرن کسی نمیفروشه

  • mili699

    شوخی خوبی بود

  • reza7711

    این که نشد قرار شد اعلام نشه قیمتها ما ق لبمون ضعیفه