کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۵۸۴۰
تاریخ خبر:

ایران سه، سوریه صفر؛ سه امتیاز تا جام جهانی ۲۰۲۲

دیدار تیم‌های ملی فوتبال سوریه و ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه القویسمه اردن برگزار شد که این دیدار در پایان به سود شاگردان اسکوچیچ با حساب سه بر صفر به پایان رسید. تیم ملی فوتبال کشورمان با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و به صدر جدول گروه اول مسابقات رفت. شاگردان اسکوچیچ برای صعود به جام جهانی تنها ۲ امتیاز فاصله دارند و در صورت پیروزی در دیدار آینده مقابل عراق صعود به جام جهانی را قطعی خواهند کرد. برای تیم ملی در این بازی سردار آزمون، احسان حاج صفی و علی قلی زاده گلزنی کردند. در دیگر بازی های این گروه، ساعاتی قبل، لبنان در زمین خود با یک گل مغلوب امارات شد و کره جنوبی هم میزبانش عراق را ۳-۰ شکست داد.

در دور هفتم این رقابت ها، پنج شنبه ۷ بهمن، ایران میزبان عراق خواهد بود، لبنان به مصاف کره جنوبی خواهد رفت و امارات در برابر سوریه قرار خواهد گرفت. بدون توجه به نتایج سایر بازی ها، ایران با پیروزی بر عراق، ۱۹ امتیازی خواهد شد و صعود به جام جهانی را در فاصله ۳ هفته تا پایان رقابت ها جشن خواهد گرفت.

جدول گروه A

جدول گروه A

در بازی های گروه B، عربستان میزبانش ویتنام را با یک گل شکست داد. چین و استرالیا به تساوی یک بر یک رسیدند. ژاپن هم با یک گل میزبانش عمان را شکست داد. با این نتایج عربستان هم مثل ایران در یک قدمی صعود به جهانی قرار گرفت.

در هفته هفتم بازی های این گروه، ژاپن میزبان چین خواهد بود، استرالیا به مصاف ویتنام خواهد رفت و عربستان رویاروی عمان قرار خواهد گرفت. با توجه به رقابت نزدیک ۳ تیم در این گروه، صعود عربستان در صورت پیروزی بر عمان قطعی نخواهد شد.

جدول گروه B

جدول گروه B

کدخبر: ۴۲۵۸۴۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1569594374

    انشاالله گوش شیطون کر به کوری چشم حسود و اونایی که چشم دیدن این کشور و مردمش رو ندارن

  • _user_1569594374

    انشاالله یه جشن سعود زود هنگام اونم تو ا ستادیوم آزادی خواهیم داشت