کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۶۰۵۲
تاریخ خبر:

سه‌ دسته‌ گل تقدیم به‌ کویتی‌های بهانه‌گیر

روزنامه هفت صبح | تیمی که در سخت‌ترین و عجیب‌ترین شرایط ممکن وارد لیگ قهرمانان آسیا شده بود، در اولین گام حریف کویتی‌اش را به راحتی شکست داد و راهی آخرین مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان شد. کویتی‌ها که اولین عامل محروم شدن نمایندگان ایران از میزبانی در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا بوده و نامه‌نگاری‌ها و هزینه‌های زیادی در این راه انجام داده بودند، خیلی امیدوار بودند که در امارات از پس استقلال بربیایند.

آنها به لطف مدیران کارآمد و فوتبالی خود، تقریبا در همه مراحل یک گام جلوتر از استقلال بودند و مشکلات استقلال را نداشتند. برعکس، استقلالی‌ها با موانع زیادی برای رسیدن به این بازی روبه‌رو بودند. عجیب اینکه با وجود همه بی‌برنامگی‌ها، برگزاری بازی هیچ مشکل جانبی نداشت و تبلیغات دور زمین هم مثل همیشه متعلق به ایران بود! تا قبل از شروع بازی وضعیت استقلال اصلا خوب نبود و هواداران این تیم به شدت نگران بازی بودند اما چند دقیقه بعد از این که داور مالزیایی سوت آغاز بازی را زد، مشخص شد تیم کویتی در زمین حریف استقلال نیست.

مجیدی تیمش را با همان سیستم ۲-۵-۳ استراماچونی به مصاف الکویت فرستاد. در غیاب مدافعان میانی و اسماعیلی مصدوم، شاهین طاهرخانی و روزبه چشمی در خط دفاع قرار گرفتند و آرش رضاوند پشت سر دیاباته و قائدی بازی کرد. حرکات تکنیکی قائدی و فشار بی‌امان دیاباته، حریف کویتی را به عقب راند و استقلال در نیمه اول تیم برتر میدان بود.

روی یک پاس بلند عمقی از دانشگر، توپ به دیاباته رسید و او پس از پیشروی به داخل محوطه جریمه با ضربه‌ای زمینی به گوشه دروازه حریف گل اول استقلال را زد و نیمه اول با همین یک گل به سود استقلال به پایان رسید. شاگردان مجیدی در نیمه دوم با آرامش و اعتماد به نفس بیشتری به زمین رفتند.

در این نیمه هم با درخشش وریا غفوری و دیاباته استقلال به دو گل دیگر رسید. وریا با سانتری دقیق پاس گل دوم را به دیاباته داد و خودش با یک ضربه ایستگاهی دیدنی گل سوم را زد. استقلالی‌ها در این نیمه می‌توانستند گل‌های بیشتری هم بزنند اما دیاباته، قائدی و ارسلان مطهری چند فرصت خوب را از دست دادند.

در نهایت تیم خسته استقلال با ۳گل حریف کویتی خود را مغلوب کرد و برای الریان خط و نشان کشید. در دیگر بازی این مرحله شهرخودرو در بازی مقابل الرفاع بحرین که حتی فیلمبرداری و پخش تلویزیونی هم نداشت، با نتیجه ۲بریکبه برتری رسید. خلعتبری و قاسمی‌نژاد گل‌های شهرخودرو را زدند. این تیم در مرحله بعد به مصاف السیلیه قطر خواهد رفت که کریم انصاری‌فرد را در ترکیب خود دارد.

کدخبر: ۳۰۶۰۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • safa345

    خوب حال این کویت ازخود راضی ودشمن ستیز گ رفتید