کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۹۵۸۵۱
تاریخ خبر:

سه‌کلیک، از شرکت هواپیمایی امارات لوح تقدیر دریافت کرد

شرکت دلتابان(سه کلیک) که بارها در عرصه بین المللی خوش درخشیده است، اینبار نیز مفتخر به دریافت لوح تقدیر حمایت و پشتیبانی عالی از شرکت هواپیمایی امارات در سال 2021-2022 شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه، سایت سه کلیک در سال‌های اخیر توانسته با ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت، خود را به عنوان یکی از برترین سایت‌های ارائه کننده خدمات گردشگری در ایران معرفی کند. این سایت با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و همچنین کمک گرفتن از هوش مصنوعی، توسط حرفه‌ای ترین کارشناسان برنامه‌نویسی شده است تا مسافرین عزیز خرید آسان و لذت بخشی را با سه کلیک تجربه کنند.

این سایت با هدف افزایش رضایت مشتریان خود، با بهترین ایرلاین‌های ایرانی و خارجی همکاری می‌نماید درهمین راستا نیز، بار دیگر پس از دریافت لوح تقدیر از ایرلاین‌های داخلی، موفق به دریافت لوح تقدیر حمایت و پشتیبانی عالی از شرکت هواپیمایی امارات در سال 2022-2021 گردید.

مدیرعامل مجموعه سه‌کلیک در خصوص دریافت این لوح تقدیر گفت: " این یک دست آورد بزرگ در عرصه بین‌المللی برای سایت‌های فعال در زمینه گردشگری است که سه کلیک توانست با شایستگی به آن دست‌یابد. هدف ما همواره جلب رضایت مشتریان بوده و به همین منظور این مجموعه از تمامی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی پیشتیبانی می‌کند. همچنین ارائه انواع بلیط‌های داخلی و خارجی Soto و بین شهری با ایرلاین‌های ایرانی و بین المللی (عضو IATA) با بیش از 1000 ایرلاین در سایت سه کلیک برای تمامی مسافران فراهم شده است. مهم‌تر از همه این است که مشتریان ما می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز، هر ۷ روز هفته از پشتیبانی خدمات ما بهره‌‌مند شوند و با کمک مشاورین ما بهترین انتخاب را در خرید تور ، بلیط هواپیما و رزرو هتل را داشته باشند. ما معتقدیم که ایرانی لایق بهترین‌هاست. پس در انتخاب نوع سرویس و کیفیت خدمات بیشترین دقت و توجه را داریم، از این رو با لوکس‌ترین هتل‌های داخلی و خارجی نیز همکاری می‌کنیم."

مجموعه سه کلیک با 30 سال سابقه در صنعت گردشگری و با تیمی بیش از 280 نفر نیروی متخصص در این زمینه، در راستای اجرای تورهای خاص داخلی و خارجی با بهترین کیفیت خدمات، به مشتریان این امکان را داده است که با خیال آسوده تنها با سه کلیک به هر نقطه‌ای از جهان سفر کنند.

کدخبر: ۴۹۵۸۵۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر