کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۹۱۴۴
تاریخ خبر:

عکس‌های خالکوبی بازیگران و نصیحت احمد خمینی

روزنامه هفت صبح | ماجرای افشاگری علیه چند بازیگر، واکنش آنها و البته حضور جالب توجه نتیجه امام خمینی(ره) در این داستان. چند روز پیش نوید محمدزاده تصویری از خودش با بالاتنه برهنه درحالی‌که لب استخر خوابیده بود منتشر کرد، تصویری که توجه اغلب کاربران صفحه‌اش را به خالکوبی روی پهلویش یعنی نقاشی معروف «فی فی از خوشحالی زوزه می‌کشد» اثر بهمن محصص جلب کرد. حالا بماند که خیلی‌ها فکر کرده بودند بهمن محصص تتوکار است و آدرس صفحه‌اش را از بقیه می‌پرسیدند؛ این عکس داستان خاصی دارد، داستانی که با انتشار تصاویر مشابهی در صفحه پژمان بازغی و بعد هم حسین سلیمانی تکمیل شد.

ماجرا از این قرار بود که امین فردین، خبرنگار سابق صداوسیما که حالا ساکن آلمان شده و در صفحه‌های شخصی‌اش مشغول افشای پشت پرده زندگی چهره‌های مختلف است، ویدئویی منتشر کرد که در آن نوید محمدزاده و پژمان بازغی در ساحل یک کشور خارجی در کنار بقیه مردم، مشغول آفتاب گرفتن و البته سیگار کشیدن بودند و البته حرف‌هایی می‌زدند که چندان با عرف سازگار نبود. فردین در توضیح این ویدئو نوشت: «دهن همه رو با نشون دادن واقعیتشون به مردم […] می‌کنم تا مردم خودشون انتخاب کنن و از مزدورای بی‌سواد، کوه پوشالی نسازن.»

ویدئوی فردین مشغول دست‌به‌دست شدن بود و همه منتظر واکنش نوید محمدزاده و پژمان بازغی بودند. این انتظار زیاد طول نکشید چون هردوی آنها مثل هم و به روشی متفاوت واکنش نشان دادند. اول نوید محمدزاده چندتصویر از خودش با بالاتنه برهنه لب استخر منتشر کرد و پای این پست پژمان بازغی را تگ کرد و بعد پژمان بازغی دقیقا همین کار را کرد با این تفاوت که عکس‌های او لب استخر نبود اما بقیه ویژگی عکس‌های نوید محمدزاده را داشت اعم از دیده شدن یک تتوی عجیب که محل بحث خیلی‌ها شد.

هنوز مدت زیادی از انتشار تصاویر این دونفر در صفحه شخصی خودشان نگذشته بود که یک بازیگر دیگر یعنی حسین سلیمانی که خبری از او در ویدئوی فردین نبود به آنها پیوست. او هم عکسی از خودش با بالاتنه برهنه لب استخر منتشر کرد و در حمایت از همکارانش نوشت: «ویدئویی که در فضای مجازی توسط یه بیکارالسلطنه گرفته شده از دو رفیق و همکار قدیمی ‌پخش شد، باز نشون داد که ما نمیتونیم نگاه مغرضانمون رو سرکوب کنیم. نمیتونیم احترام بذاریم به حریم خصوصی آدم‌ها(الان عده‌ای میان مینویسن، نباید در این جور مکان‌ها باشن) یکی نیست بگه مگه شما وکیل و وصی دیگرانین یا در جایگاه قضاوت زندگی شخصی دیگران هستین… بابا زندگی خیلی راحت‌تر از این حرفاست.

تویی که سرگرمیت شده به بردن آبروی دیگران و خندیدن بهشون، تویی که با آروغ روشنفکری داری مغزت رو پر میکنی، حواست باشه که داری هم‌وطن خو‌دت رو میکوبی. دقت کن اونی که آبروت رو حفظ کرده، بالای سرت هست. بخواد تو یه لحظه زندگیت رو زیر و رو میکنه. انسان باشیم، به هم عشق بورزیم، ساده‌تر نگاه کنیم. یه ویروس که اصلا دیده نمیشه، یه دنیا رو […] کرد، علم و دین و قدرت نتونسته هنوز کاری بکنه… پس حواست رو جمع کن بچه زرنگ نباشی، ذاتت زرنگ باشه بهتره. به هرحال اینم از این مدل عکسا که همه ماها داریم و پشت ترس کاذبی پنهون شدیم که خدا میدونه از چیه. [ایموجی دو گل] «المؤمن اعظم حرمه من الکعبه»: حرمت مؤمن را از حرمت کعبه بالاتر دانستند. [ایموجی دو گل] مَن کَشَفَ حِجابَ غَیرِه إِنکَشَفَت عَوراتُ نَفِسهِ: کسی که نسبت به مردم پرده‌دری کند پرده آبروی خودش دریده می‌گردد.»

جالب‌تر از واکنش این سلبریتی‌ها به ویدئوی فردین، حضور احمد خمینی در این ماجرا بود. کسی که فعالیتش در شبکه‌های اجتماعی همیشه محل جنجال بوده، این‌بار هم حضوری پرحاشیه داشت. او اول پای پست امین فردین به اقدام او اعتراض کرد و نوشت: «خداوند ستارالعیوب است و عیب دوستان‌مان را بپوشانیم.» بعد هم وقتی با این جمله او مواجه شد که «مردم می‌گویند از جماران پایین‌تر نیامدی»، جواب داد: «ممنونم از جوابتون، خوشحالم که اینجا هم دوستانی حضور دارند که با زبان‌های مختلف ما رو مورد نقد قرار میدن و به نظرم این نعمت بزرگیه که مردم نظرشون رو راجع بهت بدن و امیدوارم منم بتونم درس بگیرم و اصلاح بشم. در اون مواردی که انتقاد وارده قطعا اگر اشتباهی هم درنظر مردم نسبت به شخص من هست مقصر منم که یا اشتباه کردم یا اینقدر نزدیک دوستان نبودم تا بتونن برداشت صحیحی از من داشته باشن و یا اظهار نظرهام اونقدر واضح نبوده که اشتباه برداشت شده. در هر صورت ممنون، امیدوارم اگر نقدی هم هست بیشتر بشنوم که اگر با زبان و لحن خوب باشه قطعا بهتره چون نقد با اخلاق خیلی تاثیرگذارتره [ایموجی تشکر و گل].»

حضور احمد خمینی در این ماجرا به همین‌جا ختم نشد. او وقتی حسین سلیمانی به حمایت از پژمان بازغی و نوید محمدزاده پرداخت و عکس خودش را همراه آن متن تند منتشر کرد، جزو اولین کسانی بود که کامنت گذاشت. او خطاب به سلیمانی نوشت: «حسین جان به نظرم همونقدر که بچه‌ها در انتخاب عقیده‌شون آزادن ولی بهترین قاضی و عامل پیش‌گیرنده از آدم‌های معروف مردم هستن. به نظرم نباید از اخلاق فاصله بگیریم و وارد حریم شخصی دیگران نباید بشیم و این کارها خیلی زشته و کاملا حق رو بهت میدم و ما حریم شخصی دیگران رو خوب نشناختیم اما قبول کنیم مایی که وقتی کوچکترین کار خوبی می‌کنیم تشویق میشیم گاهی با یک اشتباه کوچک هم خیلی تنبیه میشیم.

با تمام این حرفا من ندیدم همچین فیلم و عکسی که گفتی و نخواهم دید و خیلی ناراحت و متاسفم برای کسی که اینقدر از اخلاق فاصله گرفته که برای دیده شدن وارد حریم خصوصی یک انسان شده… موفق باشی داداش گلم، همینجوری خوب بمون[ایموجی بوس و گل]»
جواب حسین سلیمانی به احمد خمینی هم همین‌قدر مهربانانه بود. او در جواب گفت: «حرف شما حساب هست سیدجان، ولی بحث اصلی اینکه همدیگرو دوست داشته باشیم، نفر اول برای بی‌آبرو کردن هم نباشیم.» بقیه کاربران هم به کامنت احمد خمینی واکنش نشان دادند. خود نوید محمدزاده و پژمان بازغی هم به گذاشتن ایموجی و گل و صورت خندان و این‌ها بسنده کردند.

کدخبر: ۳۱۹۱۴۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر