کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۸۴۹۴
تاریخ خبر:

سقوط مرگبار وانت در نقطه صفر مرزی با ۱۶ مسافر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: واژگونی یک خودرو وانت به دره در منطقه سرو ارومیه، سه کشته و ۱۳ مصدوم برجای گذاشت. امیر جعفرزاده روز جمعه افزود: در پی اعلام حادثه در بخش صومای برادوست ارومیه، روستای گل شیخان در نقطه صفر مرزی ایران و ترکیه عوامل امدادی پایگاه امدادونجات جمعیت هلال احمر سرو بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و نسبت به رهاسازی حادثه دیدگان اقدام کردند.

وی با اشاره به تعداد زیاد حادثه دیدگان در این واژگونی بیان کرد: با توجه به شدت حادثه تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر مرکز استان به همراه معاونت امداد و نجات استان نیز اعزام شدند و سه نفراز مصدومان را توسط آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل کردند. سه مصدوم دیگر هم برای دریافت مراحل درمانی تحویل نیرو‌های اورژانس و بقیه مصدومان توسط خودرو‌های روستاییان به مراکز درمانی منتقل شدند. امدادگران سه جان باخته این حادثه را پس از رهاسازی تحویل مراجع مربوطه دادند. در این حادثه افرادی که برای جمع آوری گیاهان کوهی با یک دستگاه وانت باری عازم ارتفاعات شده بودند، گرفتار حادثه شدند.

۲دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه خودروی کمک دار فرماندهی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس در این حادثه به مصدومین خدمات رسانی کردند و همچنین تیم امداد هوایی هم برای هرگونه احتمال مداخله در امدادرسانی به حالت آماده باش درآمد.

حادثه در محل صعب العبور و با دسترسی سخت انجام گرفت.

منبع: ایرنا

کدخبر: ۴۵۸۴۹۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر