کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۵۶۸۹
تاریخ خبر:

سفر به کیش مشروط به ارائه گواهی سلامت شد

در پی افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا ، سفر به جزیره کیش مسدود و مشروط به ارائه برگه سلامت از منابع ذیصلاح و تکمیل اظهار نامه از مسافران شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا سخنگوی شورای سلامت منطقه آزاد کیش با اعلام این خبر افزود: پروازهای ورودی به کیش مسدود می شود و فقط کسانی که حضور آنها در این جزیره لازم تشخیص داده شود از جمله پزشکان کادر نیروهای نظامی انتظامی با تایید و نامه رسمی ارگانها مربوط می توانند به این جزیره سفر کنند.

وی ارائه گواهی سلامت از پزشک معمتد، پرکردن فرم خود اظهاری، ارائه نامه رسمی ارگانها، و تایید سلامت هنگام ورود به کیش را از جمله ضوابط و شرایط در حال تدوین برای خرید بلیط و سفر به جزیره کیش عنوان کرد و افزود: در فرودگاه و بندرگاه این جزیره نیز ضوابط و مقررات سختگیرانه ای اعمال می شود و در این خصوص افرادی که علائم بیماری کرونا داشته باشد بطور قطع به قرنطینه منتقل می شوند و باید ۱۴ روز با هزینه شخصی در قرنطینه بمانند و امکان تردد در جزیره را نخواهند داشت.

رضانیا در پایان با اشاره به این نکته که برای برگشت مسافران وارد شده به کیش تمهیداتی اندیشیده شده است به کیشوندان توصیه کرد که از سفر به شهرهای مختلف تا اطلاع ثانوی خود داری کنند.

طبق آخرین آمار اعلام شده، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جزیره کیش، با دو مورد مثبت جدید به ۲۱ نفر رسیده است که این آمار نسبت به جمعیت ۳۸ هزار نفری این جزیره آماری بالا و قابل تامل است.

کدخبر: ۳۱۵۶۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر