کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۶۶۱۵
تاریخ خبر:

تغییر زمان پخش سریال پایتخت + جزییات قصه

پخش سریال «پایتخت ۶» که قرار بود از امشب شروع شود به تاخیر افتاد.

ساعاتی پیش روابط عمومی شبکه اول سیما خبری را مبنی بر این که این سریال از امشب روی آنتن می‌رود در اختیار نمایندگان رسانه‌ها قرار داد اما پس از ساعتی اعلام کرد که به دلیل تغییرات ایجاد شده در جدول پخش برنامه‌های شبکه اول، پخش این سریال به زمانی قبل از عید نوروز موکول شده است.

قصه این سریال ۱۷ قسمتی با فوت بابا پنجعلی آغاز می‌‌شود، در این فصل بهبود فریبا پس از سال‌ها به ایران باز می‌گردد، اما ماجراهایی برایش پیش می‌آید که فهمیه را از شوهر سابقش دلسرد می‌کند. بهتاش نیز که در فصل پنج بیکار و آس و پاس بود حالا دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران شده است و سیاسی شدن نقی معمولی، شخصیت اصلی قصه، یکی از دیگر جذابیت‌های سریال است. محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی و غلامعلی رضایی از بازیگران اصلی این سریال‌ هستند.

الهام غفوری تهیه‌کننده «پایتخت» می‌گوید تصویربرداری دو قسمت پایانی فصل قبلی نیز در مازندران آغاز شد، کاری که به خاطر کرونا ناتمام ماند. او همچنین درباره زمان پخش این دو قسمت باقیمانده، تأکید کرد: پخش قطعی نشده اما تلاش‌مان این است که در شب عید نوروز پخش شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد و کام مردم شیرین شود.

کدخبر: ۳۷۶۶۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر