کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۴۴۸۴
تاریخ خبر:

سریال‌های شبکه دو در حالت احتضار

روزنامه هفت صبح، مرجان فاطمی | پایان فصل اول سریال «از سرنوشت» باعث شد تا ضمن مصاحبه با محمدرضا خردمندان، کارگردان فصل اول این سریال، در پرونده‌ای مفصل، سریال‌های شبکه دو را از ابتدای سال تا کنون بررسی کنیم. همان‌طور که بارها در صفحه شبکه نوشته‌ایم، شبکه دو مدت‌هاست در سریال‌سازی ضعیف عمل می‌کند و در طول سال، جز یکی‌دو نمونه انگشت‌شمار، سریال موفق دیگری روی آنتن ندارد.

در حال حاضر بعد از سریال «بر سر دوراهی» که نوروز ۹۸ روی آنتن رفت و اثری به‌نسبت پرمخاطب از آب درآمد، تا پیش از شروع پخش «از سرنوشت»، موفقیت چندانی در جلب رضایت مخاطبان نداشت. سریال‌های شبکه دو، از «دلدار» و «روزهای بی‌قراری۲» گرفته تا «خانواده دکتر ماهان» و «سلام آقای مدیر» و «مرضیه» و «حکایت‌های کمال»، هرکدام در زمان پخش، جزو آثار ضعیف تلویزیون به‌حساب می‌آمدند و با انتقادهای فراوانی همراه بودند.

حالا بعد از مدت‌ها این شبکه توانسته است با «از سرنوشت» مجددا خودش را احیا کند. درست است که «از سرنوشت» هم سریال درجه‌یکی نیست و ضعف‌های زیادی دارد اما وقتی آن را با سایر آثار شبکه دو از ابتدای سال تا کنون مقایسه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که می‌توان آن را به‌عنوان گامی ‌موثر در این شبکه به حساب آورد. اواخر هفته گذشته، پخش فصل اول این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان به پایان رسید.

حالا از امشب، شاهد پخش فصل دوم آن، یعنی دوران نوجوانی این شخصیت‌ها خواهیم بود. هنوز نمی‌دانیم آیا در فصل دوم هم شاهد موفقیت فصل اول خواهیم بود یا سریال به سمت‌و‌سوی متفاوتی خواهد رفت؛ به‌هرحال در نقطه پایان فصل اول، در این پرونده، ضمن گفت‌وگو با محمدرضا خردمندان، مروری داریم بر ویژگی‌های مختلف سریال‌های شبکه دو از ابتدای سال تا الان.

دانلود PDF

کدخبر: ۳۰۴۴۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر