کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۷۶۶۲۰
تاریخ خبر:

سد مقاومتی دلار شکسته شد

قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی به ۱۱هزار و ۵۵۰ تومان رسید.

بسیاری از صرافان قرار گرفتن دلار در قیمت ۱۱هزار و ۵۵۰ تومان را نشانه شکسته شدن محدوده مقاومتی دلار در شرایط کنونی دانستند و معتقدند تداوم این روند، کاهش قیمت دلار را در بازار سرعت می دهد.

بر اساس این گزارش هر دلار آمریکا در حال حاضر از سوی صرافی های بانکی به قیمت ۱۱هزار و ۴۵۰تومان خریداری می‌شود. دلالان اما قیمت خرید دلار را با کاهشی بیشتر از دیروز همراه کردند و در شرایطی که دیروز نرخ پیشنهادیشان بین ۱۱ هزار و ۳۰۰تومان تا ۱۱هزار و ۵۰۰ تومان بود، امروز بالاتر از ۱۱هزار و ۴۵۰تومان دلار را نمی‌خرند.

تداوم روند ریزشی نرخ دلار، سایر ارزها در بازار را نیز متاثر کرد به طوری که فروش هر یورو ۱۲هزار و ۹۸۰هزار تومان و نرخ خرید ان از مردم ۱۲ هزار و ۸۳۰تومان اعلام شده است. نرخ خرید و فروش لیر ترکیه تا این لحظه به ترتیب هزار و ۹۸۵تومان و دو هزار و پنج تومان است. درهم امارات هم با قیمت سه هزار و ۱۲۵تومان خریداری می‌شود و سه هزار و ۱۴۵تومان به‌فروش می‌رسد.

در حالی که بازار ارز در وضعیتی با ثبات قرار دارد و تقاضا در بازار کنترل شده است. سکه تمام‌بهار آزادی را چهار میلیون و ۱۴۰تومان می‌فروشند. نیم‌سکه دو میلیون و ۲۲۰هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و ۴۲۰تومان فروخته می‌شوند.

کدخبر: ۲۷۶۶۲۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر