کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۲۲۵۸
تاریخ خبر:

سخنان فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره قدرت دفاعی نیروهای مسلح

ایرنا نوشت: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت نظامی و توان دفاعی نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه ها در بالاترین درجه ممکن قرار دارد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری که به خراسان رضوی سفر کرده است در نخستین روز فروردین ماه با حضور در جمع افسران و سربازان نیروی زمینی مستقر در دوغارون شهرستان تایباد واقع در نوار مرزی شرق این استان افزود: هم اینک نیروهای مسلح در اوج قدرت نظامی قرار داشته و با رصد بی وقفه تهدیدات احتمالی دشمنان آماده در هم کوبیدن هرگونه حرکت آنها هستند.
وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که امروز با تکیه بر توان و اقتدار خود در جای جای ایران اسلامی امنیت کامل مرزهای کشور را برقرار کرده و پاسدار آن است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین گفت: در آستانه آغاز پنجمین دهه حیات بابرکت انقلاب اسلامی و چهل سالگی عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی برابر اوامر فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری امروز خودکفایی به معنای واقعی خود در نیروی زمینی ارتش تحقق یافته است. بر همین اساس این نیرو با اقتدار خلل ناپذیر، خودکفایی نظامی را مولفه اصلی و مهم خود می‌ داند و به همین خاطر باید ملت ایران تبریک گفت.
وی افزود: ارتش امروز از هر زمانی آماده تر است و تمام تجهیزات نظامی خود را مطابق با آخرین فناوریهای جهان به روزرسانی کرده لذا چنانچه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماقتی کنند پاسخ ما محکم و کوبنده خواهد بود.

کدخبر: ۲۵۲۲۵۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hamid.b58

    کاش به جای اینکه اینقدر به فکر قدرت دفاع ی بودید کمی هم به فکر قیمت پیاز و سیب زم ینی و گوشت و مرغ و هزار کوفت و زهرمار دی گه بودید ما واقعا نمیتونم سر سفره ی خالی از قدرت دفاعی و زور بازوی شما برا خانوا دمون پز بدیم انسان گرسنه دین و ایمان ندا ره , برگردید لطفا به سمت مردم برگردید !! !!!

  • khordbin

    درعمل باید دید!