کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۴۴۶۰
تاریخ خبر:

زنی با ادعای خدایی اقدام به باز کردن در هواپیما حین پرواز کرد!

ادعای خدایی سبب شد یک زن تلاش کند در آسمان و حین پرواز، در هواپیمایی را در ایالات متحده آمریکا باز کند! اگر این اتفاق رخ می‌داد، یک فاجعه دیگر به وقوع می‌پیوست. اما آیا هر فردی می‌تواند در آسمان اقدام به باز کردن در هواپیما حین پرواز کند؟

در روز دوشنبه، یک خانم که در یک پرواز منطقه‌ای خط هوایی SkyWest قرار داشت، حین قرار داشتن وسیله در آسمان تلاش کرد در آن را باز کند! این خانم در ویدیویی که توسط سایر مسافران از وی ضبط شده دائما جمله «من خدا هستم» را تکرار می‌کند. مسافران در ادامه توانستند او را تحت کنترل خود در بیاورند.

پرواز United Airlines Express Flight به شمار ۵۴۴۹ در نهایت و بعد از طی کردن مسیر بین سانفرانسیسکو تا بویسی به سلامت بر روی زمین نشست. به گفته سخنگوی SkyWest، این خانم که با اقدام خود نظم عمومی را به هم ریخته بود توسط مقامات قضایی مورد بازجویی قرار گرفت. با این حال هنوز خبری مبنی بر دستگیر شدن وی توسط پلیس به این خاطر منتشر نشده است.

اداره پلیس بویسی در گفتگو با Business Insider گفت زنی که با ادعای خدایی نظم پرواز ۵۴۴۹ را بر هم زده بود، اکنون در وزارت بهداشت و رفاه تحت نظر قرار دارد. در کنار اداره پلیس بویسی، اف بی آی نیز مشغول تحقیقات بیشتر به منظور یافتن جزییات بروز این حادثه است.

امکان باز کردن در هواپیما حین پرواز
اگرچه حتی تصور باز کردن در هواپیما زمانی که هنوز در آسمان قرار دارد وحشت برانگیز است، اما بر اساس گفته‌های یک خلبان با نام پاتریک اسمیت (Patrick Smith) که مدیریت وب سایت AskThePilot را بر عهده دارد، انجام این کار در حقیقت امکان‌پذیر نیست. دلیل این امر فشار بسیار بالایی است که از درون هواپیما به در آن حین حرکت وارد می‌شود. این فشار به حدی بالا است که هیچ انسانی قادر به فائق آمدن به آن و باز کردن در نیست.

پاتریک اسمیت در یک پست ویلاگی با عنوان «اگر کسی در هواپیما را حین پرواز باز کند چه اتفاقی رخ می‌دهد؟» اعلام کرد چنین کاری به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست و نمی‌توان در و یا دریچه‌های اضطراری هواپیما را وقتی که هنوز در آسمان مشغول پرواز است باز کرد. حتی در متداول‌ترین هواپیماها، هزاران پوند فشار از داخل به در وارد می‌شود. از آنجایی که در بیشتر هواپیماها به داخل باز می‌شود، یک انسان بدون استفاده از ابزارهای مخصوص قادر به باز کردن آن وقتی که وسیله هنوز در آسمان و مشغول پرواز است نخواهد بود. یک مسافر نمی‌تواند ابزارهای لازم برای انجام این کار را همراه خود به درون هواپیما ببرد، چرا که بدون شک در گیت کنترل توقیف خواهند شد.

طی مدت زمان اخیر چند اتفاق دردسرآمیز دیگر نیز در فرودگاه‌های سراسر ایالات متحده آمریکا به وقوع پیوسته است. در روز جمعه گذشته، یک مسافر خط هوایی American بعد از تعقیب کردن کارمندان در فرودگاه بین‌المللی شارلوت داگلاس در کارولینای شمالی دستگیر شد. حدود ده روز پیش نیز یک مسافر به خاطر استقرار و استفاده از اسلاید خروج اضطراری در زمان سوار شدن به هواپیما دستگیر شد.

کدخبر: ۲۰۴۴۶۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • severes

    ساقی های خوب در امریکا…