کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۶۵۵۵
تاریخ خبر:

زد‌ و‌ خورد در‌ کاروانسرا‌ سنگی؛ آدمربایی در پارک وی

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ‌ ۳۰آبان ۱۳۵۶٫ صفحه اول کلا اختصاص دارد به بازتاب‌های سفر جنجالی سادات به اسرائیل و واکنش خشمگینانه دولت‌های لیبی و سوریه. در صفحه ۳ آمده که دولت اسرائیل بوسیدن گلدا مایر سیاستمدار سرشناس اسرائیلی توسط سادات را تکذیب کرده است. در نیویورک معاون دبیر سازمان ملل به افتخار اشرف مهمانی گرفته و در استانبول داریوش همایون به ملاقات سلیمان دمیرل رفته است.

جمعه بازی سرنوشت ایران برابر استرالیاست و اگر ایران ببرد مستقیم به جام جهانی می‌رود اما اگر مساوی کند بازی آخر ایران مقابل کویت بسیار حساس خواهد بود. زاگالو مربی کویتی‌ها گفته جمعه به کلیسا می‌روم تا برای توقف ایران مقابل استرالیا دعا کند. او ایران را خوش‌شانس‌ترین تیم مسابقات نامیده و گفته که در کویت فقط ۸ تا تیم باشگاهی وجوددارد و اصلا قابل مقایسه با ثروت ایران در این زمینه نیست. سرمربی استرالیا هم بهترین بازیکن ایران را غفور جهانی، ‌ابراهیم قاسمپور و حسین کازرانی دانسته است.

فیلم وقت بلوغ از اولین فیلم‌های آلمانی سهراب شهید ثالث در جشنواره تهران به نمایش درآمده و بیژن امکانیان منتقد روزنامه فیلم را کپی نازلی از همان سوژه فیلم مشهور یک اتفاق ساده دانسته است. در صفحه تلویزیون اعلام شده که محمدرضا شجریان فرداشب در تلویزیون و شبکه دو برنامه اجرا خواهد کرد. همین طور اولین سریال ساخت ژاپن که همان کارتون مشهور سندباد است در نوبت پخش از تلویزیون قرار گرفته است. در مقدمه این خبر آمده که کشور ژاپن اخیرا در عرصه انیمیشن و نقاشی متحرک پیشرفت زیادی داشته است.

محکومیت پنج آدم‌ربای خیابان پارک وی هم قطعی شد. پنج جوان به نام‌های قدیر پدرام، ‌جعفر محمدی، حبیب‌الله رجبی، حیدر رحیمی و اصغر کزازی متهم بودند که در آذر ماه سال ۱۳۵۵ سوار بریک پژو و یک بنز ۱۸۰‌‌، ‌راه را بر یک شورولت بسته و ضمن مصدوم کردن راننده‌، ‌همسر او را که زنی به نام عصمت بوده دزدیده و در بیابان‌های شهر ری به او تجاوز کرده و در میدان راه‌آهن رهایش کرده بودند. هر پنج نفر دستگیر و سه نفر اول به حبس ابد و دو نفر آخر به ۱۲ سال حبس محکوم و این حکم در دیوانعالی کشور هم تایید شده است.

اول آذر ۱۳۵۶٫ مصادف با عید قربان و تعطیل.
۲ آذر ۱۳۵۶٫ مهم‌ترین تیتر صفحه اول به تظاهرات و زدوخورد شدید در کاروانسرا سنگی اختصاص دارد‌. ماجرا از این قرار بوده که طی مراسم عیدقربان در این منطقه که در جاده تهران به کرج است گروهی شعارهای ضد حکومت سر می‌دهند و با گروهی دیگر که به ادعای این گزارش کارگران کارخانه‌های اطراف بودند درگیر می‌شوند. در صفحه ۳ اعلام شده که با محتکران بخاری برخورد خواهد شد. کنگره بزرگداشت اقبال لاهوری با پیام محمدرضا افتتاح شده است.

این پیام را هویدا به عنوان وزیر دربار قرائت کرده. استرالیایی‌ها به تهران رسیده‌اند و نگران بازی در ورزشگاه یکصدهزار نفری هستند. شرایط حسن روشن هم برای این بازی روشن نیست. در خیابان شاپور تهران مرد ۳۶ ساله به نام علی نصیری در یک نزاع خانوادگی چراغ والور را به سمت همسر خود فاطمه صفرزاده پرت کرده و اورا به آتش کشیده و کشته است. تلفات رانندگی در جاده‌ها به شکل احمقانه‌ای بالاست. وحشتناک. دیگر از ذکر دانه دانه‌شان می‌گذرم.

کدخبر: ۴۲۶۵۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر