کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۶۳۳۳
تاریخ خبر:

ریحانه پارسا جذب باند سایت‌های شرط‌بندی شده‌؟

روزنامه هفت صبح | یک: ۲۱ ساله است و هنوز دو سال نیست که به طور حرفه‌ای وارد دنیای بازیگری شده. با سریال پدر چهره شد و در خوب بد جلف دو نقش مکمل ایفا کرد. اما فعلا به پرخبرترین بازیگر سینما و تلویزیون ایران تبدیل شده.. به خصوص این روزها که در ترکیه حضور دارد و اینستاگرامی‌ها را درگیر این معما کرده که آیا این بازیگر سناریویی ازباندهای شرط‌بندی شده است آن هم همراه پویان مختاری و محسن افشانی ؟

قبل از اینکه اصل ماجرا را تعریف کنیم این نکته را ناچاریم تکرار کنیم که به احتمال زیاد کل این حواشی و حرف و حدیث‌ها سناریوهای از پیش تعیین شده است. یعنی پشت پرده این ماجراها باند های مشهور شرط‌بندی هستند که با این ترفندها فالوئر جذب می‌کنند. حالا چرا ما به این ماجرا می‌پردازیم؟ چون چند روز پیش مهراد جم از خواننده‌های پاپ داخل کشور به ترکیه مهاجرت کرد و جذب این گروه شد .

یادمان باشد پارسال هم فوتبالیست مشهوری مثل پیام صادقیان در این ورطه سقوط کرد، و حالا این احتمال را بعضی ها مطرح می کنند که شاید ریحانه پارسا هم اسیر گردش مالی مسموم این سایت‌های قمار شده باشد. یعنی یک پروژه‌ای را شروع کردند که از هنرمندان داخلی مشغول یارگیری هستند . بیزینس سایت های شرط‌بندی به چندهزار میلیارد تومان بالغ می شود. امیدواریم این مسئله شایعه ای بیش نباشد و پارسا به سینمای ایران بازگردد.

* دو: قصه از یک هفته پیش شروع شد که سام درخشانی خبر مهاجرت ریحانه پارسا را اعلام کرد و گفت او با این اقدام ما و خانواده‌اش را شوکه کرده. از آن طرف هم ریحانه پارسا در یک استوری تهدید کرد که به زودی در مورد فعالیت بعضی دست اندرکاران سینمای ایران افشاگری می‌کند. یعنی تا اینجا به نظر می‌رسید که او تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد. به فاصله کوتاهی ریحانه پارسا توضیح داد که برای همکاری در ساخت یک فیلم به نام زمان به ترکیه سفر کرده که البته خودش در آن بازی نمی‌کند و فقط فیلمنامه بر اساس تجربیات او نوشته شده است.

در همین حین شایعاتی مطرح شد که او با پویان مختاری ارتباط پیدا کرده است و تصاویری هم از دایرکت آنها (احتمالا عامدانه ) لو رفت. پویان مختاری یکی از همین به اصطلاح شاخ‌های اینستاگرامی است که در ترکیه بخشی از سایت‌های شرط‌بندی را هدایت می‌کند. پویان مختاری اینطور وانمود می‌کرد که همسری به نام نیلی افشار دارد و اخیرا مدعی شد که از او جدا شده (می‌گوییم ادعا چون خیلی از روابط این افراد صرفا نمایشی است).

باز شایعه دیگری مطرح شد که ریحانه پارسا با پسر سفیر سابق ایران در دانمارک مرتبط شده است. منظور امیرحسین. م است که همسر سابق او آ.حسینی هم چهره اینستاگرامی بود و اخیرا عنوان کردند که از هم جدا شدند. بعد از پخش شدن این گمانه‌ها بود که آ. حسینی هم در یک استوری نوشت خلایق هرچه لایق و به این شایعات دامن زد. این بخش را خلاصه کنیم. تا اینجا نام امیرحسین. م و پویان مختاری مطرح بود اما می‌شد حدس زد که قضیه صرفا در حد یک شایعه برای جنجال درست کردن و جذب فالوئر است. شخصی که این دو فرضیه را مطرح کرده، امین فردین است که در مورد خود او هم شایعات و ابهاماتی وجود دارد البته هیچکدام تایید شده نیستند.

* سه: خود ریحانه پارسا با چند پست و استوری اینستاگرامی نفر سومی هم به ماجرا اضافه کرد. محسن افشانی که وجه شباهت او به ریحانه پارسا دقیقا همین یک کارنامه شغلی ضعیف است و جار و جنجال‌های همیشگی برای جذب فالوئر. افشانی و پارسا عکسی در حال مکالمه تصویری اینترنتی از خودشان منتشر کردند . حالا هم ریحانه پارسا که فعلا ۵۲۸ هزار فالوئر دارد گفته اگر این رقم به یک میلیون نفر برسد در یک لایو مشترک با محسن افشانی توضیح می‌دهد ماجرا چیست.

افشانی چندی پیش از همسرش جدا شد و مدتی قبل‌تر هم به علت حمل سلاح و هنجارشکنی به یک سال حبس محکوم شده بود. حالا تمام این اتفاقات برای ریحانه پارسا در شرایطی رخ می‌دهد که هنوز زمان زیادی از جدایی او از مهدی کوشکی نگذشته. آنها در اسفند ماه پارسال یعنی اوایل شروع کرونا ازدواج کردند و خبر طلاق آنها اواخر شهریور اعلام شد.

یعنی اگر مبنا را تاریخ اعلام شده از سوی خودشان قرار بدهیم، هنوز سه ماه از تاریخ طلاق نگذشته. در این فاصله طلاق از کوشکی و سفر ریحانه پارسا به ترکیه هم در مقطعی اسم یک شاعر و خواننده هم مطرح شد که بعد ریحانه پارسا ماجرا را تکذیب کرد و گفت ماجرا فقط یک قرار کاری بود. امیدواریم دختر جوان تلویزیون و سینمای ایران ادامه تجربیات شغلی خود را در ایران پی بگیرد.

کدخبر: ۳۵۶۳۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر