کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۴۴۳۷
تاریخ خبر:

رونمایی کادیلاک از یک کراس‌اوور بزرگ

هفت صبح| از روز گذشته که شرکت کادیلاک به طور رسمی از کراس‌اوور ۷نفره و بزرگ خود با نام XT6 رونمایی کرده صحبت‌های مختلفی درباره یک رقیب تازه در این بخش جذاب از بازار خودرو بالا گرفته است.
کادیلاک خودروساز آمریکایی صبح روز گذشته کراس‌اوور اسپورت لوکس و کاملا جدیدی را معرفی کرد. عضو جدید خانواده XT از زبان طراحی تازه این شرکت و اتاقی مجلل برخوردار است. ایکس‌تی ۶ که سه ردیف صندلی و یک موتور پرقدرت دارد، قرار است در بخش میانی بازار با محصولات مرسدس بنز، آئودی، لکسوس و ب.ام.و به رقابت پردازد.
البته بسیاری عقیده دارند این خودرو رقیب مستقیم آئودی Q7 است که فروش موفقی در بازارهای جهانی دارد. سری XT6 با استایلی خشک‌ و خطوطی زاویه دار، از یک چهره اخم آلود و جدی برخوردار بوده و جذابیت بصری آن در نمای جلو و عقب بیشتر‌از نمای جانبی است.
این خودرو از نظر ابعادی نسبت به آکورا MDX و آئودی کیو هفت، فضای پا و سر بیشتری در اختیار‌سرنشینان ردیف‌های عقب قرار می‌دهد ضمن اینکه مجهز به پیشرانه شش سیلندر سه وشش لیتری جدید جنرال موتورز با قدرت ۳۱۰ اسب بخار مجهز است.
از جمله امکانات جالب شاسی بلند ایکس‌تی۶ می‌توان به ترمز‌ اضطراری، دوربین ۳۶۰ درجه و رادارهای سرعت و حرکت بین خطوط اشاره کرد.

کدخبر: ۲۴۴۴۳۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر