کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۴۵۷۹
تاریخ خبر:

رونمایی از خودروهای جدید آمیکو با کاربری غافلگیرکننده

آمیکو در شرایطی از چهار اتاق تازه روی محصولاتش رونمایی کرد که این رویکرد علاوه بر رونق تولید براشتغالزایی در سطح کشور هم تاثیر خواهد گذاشت .
گروه خودرو | در فاصله ۳۱ سال و پس از تولید هزاران دستگاه موتورسیکلت و قریب به ۴۰ هزار دستگاه کامیون، کامیونت و کشنده، آمیکو می‌رود تا دور جدیدی از فعالیت در حوزه‌ای جدید را آغاز کند. این شرکت که در آذربایجان شرقی به فعالیت مشغول است، جزو خودروسازان قدیمی کشور است که در دامنه وسیعی از محصولات در صنعت خودرو فعالیت می‌کند. آمیکو که علاوه بر باتری خودرو، کامیون، کامیونت، کشنده، وانت پیکاپ و موتورسیکلت هم تولید می‌کند، در طول ماه‌های گذشته دست به ابتکار جالبی زده و با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان با نام آفاکو کامیونت کوچک خود را در قالب‌های متنوعی جهت ارائه خدمات پخش محصولات مختلف بازطراحی کرده است.
این خودروها که توان بالایی جهت ارائه خدمات متنوع به مالکان خود جهت فعالیت در شغل فروشنده سیار را دارند، از سوی تفتی مدیرعامل شرکت آفاکو لقب خاصی دریافت کرده‌اند. در واقع شرکت آمیکو درصدد است با توسعه فروش این محصولات در بازار خودروهای تجاری، نوعی کوچ‌مارکت یا بازار سیار در سطح شهرهای کشور راه‌اندازی کند و دسترسی افراد و خانوارها به کالاهای تازه و خاصی مثل میوه و سبزیجات، نان، لبنیات و گوشت را به ساده‌ترین شکل ممکن متحول سازد. این شرکت که هم‌اینک طیف وسیعی از تولیدات را در بازار خودرو عرضه می‌کند، برنامه دارد تا یکی از خاص‌ترین بخش‌های بازار را هدف قرار دهد.
این شرکت که تمایل بالایی به تولید نسخه کمپر این خودرو را برای صادرات به کشورهای منطقه دارد، از نهادهایی همچون شهرداری که متولی ارائه مجوز به این قبیل مشاغل است خواست تا در زمینه توسعه فعالیت فروشگاه‌های سیار همراهی و همکاری لازم را داشته باشد تا فرصت‌های شغلی تازه‌ای پیش روی بخش‌هایی از جامعه به ویژه نسل جوان قرار گیرد.
از آنجا که این خودروها که روی کامیونت پرفروش M5.2 مونتاژ می‌شوند، قادرند مشاغلی نظیر نانوایی، گل‌فروشی، سوپرمارکت، فروش اغذیه گرم و سرد، نوشیدنی، گوشت، لبنیات و خشکبار و پروتئین را در محلات، نقاط شهری با دسترسی اندک، معابر بین شهری و روستاها انجام دهند، بدون هزینه زیرساختی قادرند ارائه خدمات و کالا را برای طیف وسیعی از مشتریان سهل‌الوصول سازند.
آمیکو در راستای رضایت مشتریان و استفاده از دانش ایرانی سعی کرده محصولاتی را روی کامیونت خود سوار کند که ضمن حداکثرسازی فضا برای جا دادن اشیا و وسایل، بیشترین دوام و کمترین استهلاک را به خریداران تحمیل کند. فضای بار خودرو با طول دقیق ۳٫۱۲ متر به مدد استفاده از استیل، چوب مرغوب و محکم، ورق گالوانیزه دوبل و جک‌های گازی به خوبی قادر به دوام در دوره‌های بلندمدت استفاده از این محصول است. در عین حال بهره‌گیری از رنگ‌های شاد قرمز، نارنجی، سبز و زرد در این محصولات موجب خواهد شد تا فضای شهری در نتیجه عبور و مرور این محصولات حال و هوایی تازه ‌ به خود بگیرد. چیدمان جذاب و دکوراسیون طبیعی/ ریترو این خودروها که ناخودآگاه بیننده را به چند دهه قبل و فروشگاه‌های کلاسیک دهه ۲۰ و ۳۰ می‌برد، یکی از عوامل جذب مشتری و حتی جذب گردشگر در کشور خواهد بود. چیزی که برای محلاتی همچون میادین مرکزی شهر تهران یا میدان نقش جهان اصفهان یا شهرهای تاریخی کشور نظیر رشت و همان و تبریز یک فضای جذاب و متنوع را فراهم کند.

توضیحات

*

توضیحات

توضیحات

کدخبر: ۳۴۴۵۷۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر