کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۶۷۱۲
تاریخ خبر:

رونق شبکه نمایش خانگی در دوران کرونا

روزنامه هفت صبح، گروه تلویزیون | با پایان سریال «هم‌گناه» در شبکه نمایش خانگی، درحال حاضر توزیع دو سریال «دل» و «آقازاده‌» کماکان ادامه دارد. به احتمال زیاد از هفته‌ سوم شهریور، سریال «قورباغه‌» هومن سیدی هم به جمع این سریال‌ها اضافه می‌شود و روزهای دوشنبه به جای «هم‌گناه» به بازار می‌آید. علاوه‌بر «قورباغه»، تولید سریال‌های «گیسو»، «ملکه گدایان»، «خوب، بد، جلف»، «خاتون» و «جیران» هم اخیرا به جریان افتاده است و دو سریال «شاخ»، «هیولا۲» و هم قرار است به زودی وارد مرحله تولید شوند. مروری داریم بر وضعیت سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی.

*** قورباغه/ هومن سیدی
از میان تمام سریال‌هایی که درحال تولید برای شبکه نمایش خانگی هستند درحال حاضر، «قورباغه»، حاضر و آماده‌ترین است. این سریال یکی از طولانی‌ترین مراحل تولید را بین سریال‌های شبکه نمایش خانگی داشت و هومن سیدی حدود دو سال برای ساخت آن وقت گذاشت. بخشی از این سریال در ایران و بخشی دیگر در تایلند ضبط شده و چهارمین همکاری نوید محمدزاده با هومن سیدی به حساب می‌آید. صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، آناهیتا افشار و مهران غفوریان از دیگر بازیگران «قورباغه» هستند.

*** گیسو (عاشقانه۲)/ منوچهر هادی
«گیسو» هم از جمله سریال‌های شبکه نمایش خانگی است که وارد مرحله تولید شده و به نظر می‌رسد تا پایان امسال وارد بازار شود. «گیسو» فصل دوم سریال «عاشقانه» است اما روی زندگی شخصیت گیسو تمرکز دارد. غیر از مهناز افشار، فرزاد فرزین، پانته‌آ بهرام و بهاره‌ کیان‌افشار، سایر بازیگران فصل اول در این سریال حضور دارند. منوچهر هادی، جزو کارگردان‌های پرکار شبکه نمایش خانگی است و درحال حاضر پخش سریال «دل» به کارگردانی او هنوز در این شبکه ادامه دارد.

*** خوب، بد، جلف/ پیمان قاسم‌خانی
همین اواخر پیمان قاسم‌خانی از تولید سریال «خوب، بد، جلف» در شبکه نمایش خانگی خبر داد. او گفت بازیگران این سریال، همان بازیگران «خوب، بد، جلف۲: ارتش سری» هستند و امیدوار است بتواند از حمید فرخ‌نژاد و ویشکا آسایش هم دعوت به همکاری کند. طبق گفته‌ قاسم‌خانی، داستان سریال در ادامه همان فصل دوم شروع می‌شود .

ماجرایش از این قرار است که حامد کمیلی، قاتلی است که به تدریج عاشق فیلمسازی می‌شود. او یک شب «بوج‌کاسیدی و ساندنس کید» را می‌بیند و روز بعد عاشق سینما می‌شود و در این مسیر در حالی که همه پیگیر عملیات‌اند تصمیم می‌گیرد یک فیلم خوب بسازد. پیش تولید این سریال از مدت‌ها قبل آغاز شده و احتمالا تا قبل از سال آینده، شاهد توزیع آن در شبکه نمایش خانگی باشیم.

*** ملکه گدایان/ حسین سهیلی‌زاده
تصویربرداری «ملکه گدایان» از دو هفته پیش شروع شده. حسین سهیلی‌زاده سال گذشته سریال «مانکن» را در شبکه نمایش خانگی ساخت و حالا «ملکه گدایان» را براساس فیلمنامه حامد افضلی و امین محمودی جلوی دوربین برده است. سهیلی‌زاده جنس مخاطبان را به‌خوبی می‌شناسد و معمولا توانایی زیادی در جلب مخاطب دارد. حالا با بازیگرانی مثل رویا نونهالی، پانته‌آ بهرام، باران کوثری، الهام کردا و فرزاد فرزین، احتمالا شرایط بهتری برای جلب مخاطب خواهد داشت.

*** خاتون/ تینا پاکروان
تینا پاکروان، به دلیل شیوع کرونا تا مدت‌ها ضبط «خاتون» را متوقف کرد و حالا چند روزی است که آن را در بندر انزلی مقابل دوربین برده است. این سریال تاریخی است و به دلیل ضبط در شهرهای مختلف، جزو پروژه‌های پرهزینه‌ شبکه نمایش خانگی به حساب می‌آید. مهران مدیری، نگار جواهریان، حامد کمیلی و اشکان خطیبی، جزو بازیگران این سریال هستند.

*** جیران/ حسن فتحی
اگر بحث شیوع کرونا به میان نمی‌آمد و همه چیز در شرایط عادی پیش می‌رفت احتمالا سریال «جیران» به سرعت پیش رفته بود و حالا در وضعیت خوبی قرار داشت. «جیران» سال گذشته مجوز گرفت اما به دلیل ساخت دکور و کرونا، تولید آن چند ماه به تاخیر افتاد. پریناز ایزدیار، گلاره عباسی، شبنم مقدمی و رعنا آزادی‌ور در حال حاضر بازیگران قطعی این سریال هستند. این سریال درباره زندگی ناصرالدین شاه قاجار است و به اتفاق‌های بعد از مرگ امیرکبیر می‌پردازد.

*** شاخ و هیولا۲/ جوان و مدیری
رامبد جوان و مهران مدیری از جمله کارگردان‌هایی هستند که به تازگی برای ساخت سریال شبکه نمایش خانگی اعلام آمادگی کرده‌اند. رامبد جوان از شروع پروژه‌ای به نام «شاخ» صحبت به میان آورده. داستان سریال درباره‌ شکل‌گیری یک گروه موسیقی جوان است و برای بازیگران نقش اصلی هم دست روی چند بازیگر جوان تازه‌کار گذاشته است.

مهران مدیری هم که تازگی اعلام کرده قصد ساخت فصل دوم «هیولا» را دارد. قاسم‌خانی درحال حاضر مشغول ساخت فصل دوم «خوب، بد، جلف» است و خود مدیری هم قصد دارد فصل پنجم «دورهمی» را شروع کند. احتمالا تولید «هیولا۲» به پاییز یا زمستان موکول خواهد شد.

کدخبر: ۳۴۶۷۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر