کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۷۲۶۹
تاریخ خبر:

رولزرویس ریث، میهمان اشرافی ارس ...

هفت صبح| اخیرا ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که از جولان رولزرویس ریث کوپه در یکی از شهرهای شمال‌غربی ایران حکایت دارد. داستان از چه قرار است؟
این خودرو که توسط یکی از اهالی متمول تبریز وارد کشور شده، به واسطه حضور این شهر در نزدیکی منطقه آزاد ارس نیازی به پرداخت‌های گمرکی معمول نداشته و صرفا با پرداخت بهای اصلی خودرو قابل خریداری و استفاده در ایران است. این مدل بسیار لوکس و اشرافی که قیمتی ۳۰۰ تا ۳۲۵ هزار دلاری دارد، یک کوپه سنگین موتور جلو و ۱۲ سیلندر است که نیرویی معادل ۶۲۵ اسب بخار قدرت داشته و با توجه به قیمت ارز، در ایران حداقل ۳۵ تا ۴۰ میلیارد تومان قیمت داشته که در عهده تعداد بسیار اندکی از عاشقان رولزرویس است.
این محصول که معمولا با بدنه دو رنگ در بازارهای جهانی عرضه می‌شود، به جز اتاق مجلل که به فرش، چرم، چوب، کروم و انواع تجهیزات روز مجهز است، دارای سرعت و شتاب بالایی بوده و در کمتر از ۴٫۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. شتابی که علیرغم وزن ۲تنی خودرو به لطف موتور قدرتمند این غول انگلیسی مهیا شده و ریث (Wraith) را تا سرعت ۲۷۵ کیلومتر در ساعت همراهی می‌کند. در این عکس هم رولزرویس ریث را حوالی خیابان مشهور فروغی در شهر تبریز می‌بینیم که طبق گفته خوانندگان تبریزی هفت صبح، پاتوق دوستداران ماشین‌ و علاقمندان به گالری‌های خودرو است.

کدخبر: ۲۴۷۲۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • abolfazltwin

    حتما مال یک اقازادست